Fysj da!!Har så vondt i munnklarer ikke å åpne den nesten
Håper tannlegen får rettet opp i det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysj da!!Har så vondt i munnklarer ikke å åpne den nesten
Vi er de smartesteBra det er andre "smarte" her![]()
![]()
Ja OkeiDe aller fleste tannleger har en slik greie de legger over deg som en genser. Da kan du ta røntgen. Men det er mulig de klarer å se uten røntgen også![]()
Hun gjør som regel det hun også, men tøyer strikken når hun vet pappa er borte i noen dager og ikke kan gjøre noeStyr er kjipt
Mine tre legger seg heldigvis uten problemer*banker hardt i bordet*
![]()
Samme herJa, det er egentlig tullete. Men gidder ikke å ut med 6000 på en gang for en tlf liksom.
Idag igjen???Jeg sovner snart
Mhm, ffikk ikke sove da eg endelig kom meg i seng hellerBlei det for seint på deg i går?
Det var tidlig :/Jeg sovner snart
Ingen kveld utenDet er veldig digg![]()
Ja, er det forbudt ?Idag igjen???
Hihi...en liten smarting med andre ordHun gjør som regel det hun også, men tøyer strikken når hun vet pappa er borte i noen dager og ikke kan gjøre noe![]()
Tror du kan det jaDet var tidlig :/
Har begynt å kjenne litt her også
Kan jeg se Champions league på viaplay og hvordan får jeg til det?
![]()
Haha...neida, slapp avJa, er det forbudt ?![]()
Okei. Da må jeg prøve igjenTror du kan det ja
ÅjaJa Okeimen tenkte på visdomstanna, hvis jeg må ta den kan man gjøre det ?
Uten tvil!Vi er de smarteste
Uff, det er skikkelig dritt det. Og så er det jo typisk når det først er seint... Håper du får sove godt i dag då. Blir tidlig kveld på deg då?Mhm, ffikk ikke sove da eg endelig kom meg i seng heller
OkeiÅjaJada, du kan trekke selv om du er gravid. De har bedøvelse som går helt fint å ta
![]()
Er det dei smartaste i Apple/Android-diskusjonen?Uten tvil!
Om den har brutt gjennom tannkjøttet kan den i de aller fleste tilfeller trekkes, men om den ikke er brutt gjennom må den opereres ut.Okeimen må man ikke operere den ut da ?