Slapper av herHva driver folk med da???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slapper av herHva driver folk med da???
Jeg har en s2 som virkelig har sett bedre dagerS5. Har s4 nå så ikke så spennende. Men batteriet mitt er så elendig og skjermen har sprukket, så kunne unne meg en ny da syns jegikke tatt den i bruk enda da.
Ikke prøvd Apple, men av prinsipp går det i Android her i huset.Hater apple produktAndroid er best
![]()
Det er lov det altsåMå si meg uenig![]()
![]()
Nei bare ned på høyre sideOffaHøres ikke bra ut. Verker overalt?
Apple er bestMå si meg uenig![]()
![]()
Husker gubben kjøpte seg så for noen år siden. Og den var jo så himla STOR! Tlf altsåJeg har en s2 som virkelig har sett bedre dager![]()
Liker det sikkert bare fordi det er det jeg har blitt vant medIkke prøvd Apple, men av prinsipp går det i Android her i huset.
Og jeg vet at jeg har rettDet er lov det altsåInnerst inne vet jeg jo at jeg har rett
![]()
Ingen tvil om detApple er best
Vet. s5 er jo mye størreHusker gubben kjøpte seg så for noen år siden. Og den var jo så himla STOR! Tlf altsånå er den jo liten
![]()
Bake? Har du visdomstann? Jobbet en stund på tannlegeNei bare ned på høyre side
Okei daOg jeg vet at jeg har rett
Så da er vi enig om å være uenige da![]()
Ja bakerst på høyre side, den har så vidt begynt å vise segBake? Har du visdomstann? Jobbet en stund på tannlege![]()
Mulig smertene bare er fordi den holder på å trenge gjennom. Ellers er det veldig vanlig med betennelse og at den bør trekkes om der ikke er god nok plass. Må nok ta røntgen av den for å se an røtteneJa bakerst på høyre side, den har så vidt begynt å vise seg
Krysser fingre for degJa, er jo lov å håpe det er et tegn på at det går riktig vei![]()
Ja. Får vel teste den ut da. Snart tom for batt på s4. Sjittlf!Vet. s5 er jo mye større![]()