ÆsjTannlegen i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ÆsjTannlegen i morgen![]()
Helt enig!Hater apple produktAndroid er best
![]()
HeldigvisAner ikkejobber? Tok seg opp nå på kveldinga da
![]()
Kan jeg ta den mens jeg er gravid da ? Orker ikke å gå sånnMulig smertene bare er fordi den holder på å trenge gjennom. Ellers er det veldig vanlig med betennelse og at den bør trekkes om der ikke er god nok plass. Må nok ta røntgen av den for å se an røttene![]()
Absolutt ikkeApple er best
Tok du slikt nedbetalingsabbonement? Prøver å finne ut hvilket jeg bør velgeJa. Får vel teste den ut da. Snart tom for batt på s4. Sjittlf!
Har så vondt i munnÆsjhvorfor det??
Nååå ?Jeg sovner snart
Styr er kjiptNettopp lagt ungen og håååper det ikke blir mer styr som igår for da blir jeg gal!
Blei det for seint på deg i går?Jeg sovner snart
Hørtes nydelig utSofaen er diggJeg sitter her i onepiece og tøfler
![]()
Ja, det hjelper seg nåSlapper av her![]()
De aller fleste tannleger har en slik greie de legger over deg som en genser. Da kan du ta røntgen. Men det er mulig de klarer å se uten røntgen ogsåKan jeg ta den mens jeg er gravid da ? Orker ikke å gå sånn![]()
Det er veldig diggHørtes nydelig ut
Fått på meg kosebuksa selv![]()
God kveldGod kveld i stova!Her har me vore hos fotografen i dag. Veldig spent på korleis bileta blir sjåandes ut
Mini som har teke 1-års-bilete
Og så var me hos den slemme helsesøstera og tok vaksine. Ikkje populært!
![]()
Ja, det er egentlig tullete. Men gidder ikke å ut med 6000 på en gang for en tlf liksom.Tok du slikt nedbetalingsabbonement? Prøver å finne ut hvilket jeg bør velge![]()
Her åHørtes nydelig ut
Fått på meg kosebuksa selv![]()
Takk, takk! Det gjer eg ogGod kveld
Spennende med fotograf!! Krysser fingre for fine bilder![]()