JaaaHeheer noe med det når hodet er innstilt på noe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaaHeheer noe med det når hodet er innstilt på noe
![]()
Jeg synes viaplay var bedre enn netflix før, men viaplay har alle serier fra TV3 og litt nyere filmer og sånn, men kun nye sesonger av serier. Også kan du laste ned og se uten InternettHar dere noe å sammenligne med da?
Vi har netflix og sumo nå.
Hva er bedre med viaplay. Har de mye nytt av serier og filmer?![]()
Kan du se Champions league der?Vi er fornøyde![]()
De har jegHar du sett med de barna ?
Okei. Prøver ut gratis en mnd nåJeg synes viaplay var bedre enn netflix før, men viaplay har alle serier fra TV3 og litt nyere filmer og sånn, men kun nye sesonger av serier. Også kan du laste ned og se uten Internett
Hadde netflix, byttet til viaplayHar dere noe å sammenligne med da?
Vi har netflix og sumo nå.
Hva er bedre med viaplay. Har de mye nytt av serier og filmer?![]()
Hva koster det for viaplay da? Vi prøver en mnd gratis nåHadde netflix, byttet til viaplay
Synes den er drit bra jeg! Ikke sett siste sesongen da men...Sitter å ser på the killing. Synes serien ikke er sååå bragleder meg til å starte på en ny serie
![]()
Trur det, det kan du vertfall på sumo . Har alle tre jegKan du se Champions league der?![]()
79Hva koster det for viaplay da? Vi prøver en mnd gratis nå![]()
Jeg har alle 3Okei. Prøver ut gratis en mnd nå
Så vet ikke om vi skal fortsette. Kan ikke ha alt heller![]()
Herreguuuuud..... Det visste jeg jo! Gratulerer med dagen igårJeg har det se
Tuuusen takk![]()
Vi kan ikke se Champions league på sumo her. Sikker på at du ikke blander med premier league?Trur det, det kan du vertfall på sumo . Har alle tre jeg![]()
Var ikke noe å si på det da
Okei. Tenker at vi ikke ser så mye tv, så vi har vel ikke det behovet. Vi får seJeg har alle 3
Haha16 glass med blodprøver?![]()
Jeg har vurdert å se, men har ikke begynt på den endaSynes den er drit bra jeg! Ikke sett siste sesongen da men...
Dagens fangstMå dele bilde da![]()
Så spennende daHåper jeg også. Har også vondt i ryggen og stikking i nedre del av magen. Er bare 3 dpo, så tror ikke det kan være symptomer heller![]()