Skravletråd :)

Var akkurat det vi hadde her;)
Hva hadde du i dag da?
Mannen bare ler av meg når jeg vil ha blåbærsylte til :P Vært så kvalm i dag så har ikke spist enda. Mannen var sliten etter jobb så har lagt seg nedpå litt, men tenker jeg lager gryterett om ikke så lenge :)

Mannen bare ler av meg når jeg vil ha blåbærsylte til :P Vært så kvalm i dag så har ikke spist enda. Mannen var sliten etter jobb så har lagt seg nedpå litt, men tenker jeg lager gryterett om ikke så lenge :)
Hva har mannen på sin da?
Okei, kjedelig å være kvalm da:/
Håper du får i deg noe mat snart:)

Veldig lite planer egentlig. Rydde litt mer i huset og slappe av:)
Se finale i best av de beste :p
Det har jeg ikke fulgt med på. Her blir det sikkert noen episoder SOA :P

Hva har mannen på sin da?
Okei, kjedelig å være kvalm da:/
Håper du får i deg noe mat snart:)
Han har bacon og sukker på, også har han kjøttsuppe ved siden av :P
Begynt å bli bedre nå, så blir nok mat etterhvert :)

Hva skole går du da?
Går sisteåret på vernepleien, så er i praksis nå og har en del oppgaver i forhold til det. Midtevaluering i morgen som jeg burde forberede meg litt til ;)

Det har jeg ikke fulgt med på. Her blir det sikkert noen episoder SOA :P
Ja, kunne gjerne tenkt meg å sett soa her også:p
Men venter på at hele sesong 7 skal bli tilgjengelig :)

Han har bacon og sukker på, også har han kjøttsuppe ved siden av :P
Begynt å bli bedre nå, så blir nok mat etterhvert :)
Okei. Jeg lager grove pannekaker, så sjelden vi har suppe til. Holder med pannekaker og så får vi jo noe salt med bacon til da:)

Ja, kunne gjerne tenkt meg å sett soa her også:p
Men venter på at hele sesong 7 skal bli tilgjengelig :)
Er bare på sesong 3 så har mye igjen. Det er så SPENNENDE! Er på episoden der de dro til Belfast for å finne Abel :D

Går sisteåret på vernepleien, så er i praksis nå og har en del oppgaver i forhold til det. Midtevaluering i morgen som jeg burde forberede meg litt til ;)
Masse lykke til i morgen da :) Spennende!

Okei. Jeg lager grove pannekaker, så sjelden vi har suppe til. Holder med pannekaker og så får vi jo noe salt med bacon til da:)
Jeg er fornøyd så lenge der er blåbærsylte og bacon :D

Er bare på sesong 3 så har mye igjen. Det er så SPENNENDE! Er på episoden der de dro til Belfast for å finne Abel :D
Okei. Da har du enda mye igjen. Lenge siden jeg så det nå:p

Masse lykke til i morgen da :) Spennende!
Takk :) regner med det går bra, har ikke fått noen indikasjoner på at jeg ikke fungerer på praksisplassen i alle fall ;) men er alltid litt spennende da :)

Back
Topp