Hva skole går du da?Ser nyheter og surfer rundt på babyverden. Burde gjort skolearbeid, men kjenner ikke jeg orker![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skole går du da?Ser nyheter og surfer rundt på babyverden. Burde gjort skolearbeid, men kjenner ikke jeg orker![]()
![]()
Veldig lite planer egentlig. Rydde litt mer i huset og slappe avPlaner for kvelden da?
Mannen bare ler av meg når jeg vil ha blåbærsylte tilVar akkurat det vi hadde her
Hva hadde du i dag da?
Hva har mannen på sin da?Mannen bare ler av meg når jeg vil ha blåbærsylte tilVært så kvalm i dag så har ikke spist enda. Mannen var sliten etter jobb så har lagt seg nedpå litt, men tenker jeg lager gryterett om ikke så lenge
![]()
Det har jeg ikke fulgt med på. Her blir det sikkert noen episoder SOAVeldig lite planer egentlig. Rydde litt mer i huset og slappe av
Se finale i best av de beste![]()
Qouter tilfeldig innlegg, men du kan kanskje ta deg en tur inn i topp 100 tråden å oppklare litt for vi er to som er ganske så uforstående til det du skriver akkurat nå
Han har bacon og sukker på, også har han kjøttsuppe ved siden avHva har mannen på sin da?
Okei, kjedelig å være kvalm da:/
Håper du får i deg noe mat snart![]()
Går sisteåret på vernepleien, så er i praksis nå og har en del oppgaver i forhold til det. Midtevaluering i morgen som jeg burde forberede meg litt tilHva skole går du da?
Ja, kunne gjerne tenkt meg å sett soa her ogsåDet har jeg ikke fulgt med på. Her blir det sikkert noen episoder SOA![]()
Okei. Jeg lager grove pannekaker, så sjelden vi har suppe til. Holder med pannekaker og så får vi jo noe salt med bacon til daHan har bacon og sukker på, også har han kjøttsuppe ved siden av
Begynt å bli bedre nå, så blir nok mat etterhvert![]()
Er bare på sesong 3 så har mye igjen. Det er så SPENNENDE! Er på episoden der de dro til Belfast for å finne AbelJa, kunne gjerne tenkt meg å sett soa her også
Men venter på at hele sesong 7 skal bli tilgjengelig![]()
Masse lykke til i morgen daGår sisteåret på vernepleien, så er i praksis nå og har en del oppgaver i forhold til det. Midtevaluering i morgen som jeg burde forberede meg litt til![]()
Jeg er fornøyd så lenge der er blåbærsylte og baconOkei. Jeg lager grove pannekaker, så sjelden vi har suppe til. Holder med pannekaker og så får vi jo noe salt med bacon til da![]()
Okei. Da har du enda mye igjen. Lenge siden jeg så det nåEr bare på sesong 3 så har mye igjen. Det er så SPENNENDE! Er på episoden der de dro til Belfast for å finne Abel![]()
Tror det er beste serien jeg har sett så langtOkei. Da har du enda mye igjen. Lenge siden jeg så det nå![]()
Har du sett dexter da? Den likte jeg også godtTror det er beste serien jeg har sett så langt![]()
TakkMasse lykke til i morgen daSpennende!
Ja, sett hele. Den er genial! Men hatet slutten :/Har du sett dexter da? Den likte jeg også godt![]()