Da blir det spennende å seGutt egentlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da blir det spennende å seGutt egentlig![]()
Ja det har jeg lest en gang førLiker kjoler ja,men mer opptatt av sko i grunnMen vesker er nok hovedgreia mi
![]()
Det gjord jegDen er kjip
Men så gjorde du jo et varp igår!
Popcorn er fantastiskÅh popcorn!!!![]()
Uvanlig stille???Stille det var her. Driver alle å spiser middag kanskje?![]()
Ja, det er veldig koseligHe he fint å "se" at det er så mange aktive![]()
Ja, synes det var litt uvanligUvanlig stille???
Har vært middag her![]()
Litt stress her idag så ble bare frossen pizzaJa, synes det var litt uvanligHva har du hatt til middag da?
Er så kvalm i dag så har ikke spist enda, men tanken er å lage gryterett til kveldenLitt stress her idag så ble bare frossen pizza
Du da?
Æsj...håper kvalmen gir segEr så kvalm i dag så har ikke spist enda, men tanken er å lage gryterett til kvelden![]()
Håper jeg også. Har også vondt i ryggen og stikking i nedre del av magen. Er bare 3 dpo, så tror ikke det kan være symptomer hellerÆsj...håper kvalmen gir seg![]()
Er ikke det ett av symptomene man kan ha da?Håper jeg også. Har også vondt i ryggen og stikking i nedre del av magen. Er bare 3 dpo, så tror ikke det kan være symptomer heller![]()
Jo, men er vel litt vel tidlig?Er ikke det ett av symptomene man kan ha da?
Jeg er fryktelig redd for at den pakka med Micropop jeg har i skapet ryker i kveld... ÆææPopcorn er fantastisk![]()
Varierer fra person til person det der tror jegJo, men er vel litt vel tidlig?
Jeg rett og slett kan ikke ha en 3-pakning stående i skapet. Det forsvinner på "magisk" visJeg er fryktelig redd for at den pakka med Micropop jeg har i skapet ryker i kveld... Æææ![]()
Litt redd for å håpe ogsåVarierer fra person til person det der tror jeg![]()
Har spist middag her ogsåStille det var her. Driver alle å spiser middag kanskje?![]()
Hva har du spist da?Har spist middag her også![]()