Skravletråd :)

Oh, så gøy da:) Nei, ikke så lett å sitte i ro:P
Har vært på besøk hos ei venninne i formiddag og jeg var sikker på veslegutt skulle rive ned leiligheten:P
Ja, det var veldig gøy. Blir årets julegave til familien i år, så håper det ble bra:)
Ja, må passe ekstra på for tida. Her elsker hun trapper og klatring :p

Så bra at dere er i form også:)
Vi må prøve å få til en tur i svømmehallen denne uka, er ferdig med kurset. Begynner ikke igjen før etter jul nå:)

Ja, digg å føle seg pigg:)
Aha, det er jo en stund til:) Her er jeg faktisk litt usikker på hvor mange ganger vi har igjen, 3 eller noe kanskje...Må høre idag. Har 12 ganger totalt:)

Ja, det var veldig gøy. Blir årets julegave til familien i år, så håper det ble bra:)
Ja, må passe ekstra på for tida. Her elsker hun trapper og klatring :p

Veldig grei julegave:D Her blir det også å gi bort noen bilder og kalender med bilder:D
Finnes ikke noe gøyere enn trapper vettu:P

Ja, digg å føle seg pigg:)
Aha, det er jo en stund til:) Her er jeg faktisk litt usikker på hvor mange ganger vi har igjen, 3 eller noe kanskje...Må høre idag. Har 12 ganger totalt:)
Okei, her er kurset på 10 runder. Helt greit at det var over nå, for pleier å bli litt mer hektisk fram mot jul. Må prøve å få til noen turer i bassenget på egen hånd:)

Veldig grei julegave:D Her blir det også å gi bort noen bilder og kalender med bilder:D
Finnes ikke noe gøyere enn trapper vettu:P
Ja, jeg tror de blir fornøyd med den gaven :)

Okei, her er kurset på 10 runder. Helt greit at det var over nå, for pleier å bli litt mer hektisk fram mot jul. Må prøve å få til noen turer i bassenget på egen hånd:)

Jada, sant nok. Mye som skjer fremover nå for de aller fleste:) Skal du/dere på julebord:D?

Jada, sant nok. Mye som skjer fremover nå for de aller fleste:) Skal du/dere på julebord:D?
Vi har julebord på samme dag, så håper det ordner seg med barnevakt:)

Good good:D Gleder meg til julebord selv:D
Må skynde oss å spørre svigermor, da de fleste er opptatt med julebord i desember . Hvis ikke må vi trekke om det :p

Back
Topp