Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fryktelig stille, var jo bare to sder å lese da jeg kom fra jobb.Vært mistenkelig stille her i dag!![]()
Har du verdt gravid før sånn at du har noe å sammenligne med?Litt redd for å håpe også![]()
Ja, det er veldig uvant å ikke måtte hoppe over 50 nye sider når man er innomFryktelig stille, var jo bare to sder å lese da jeg kom fra jobb.
Jeg hadde en SA når jeg var 18, men visste ikke at jeg var gravid så la ikke noe merke til symptomer. På den tiden slet jeg også med bulimi, så eventuelle symptomer ville jeg ha knyttet til detHar du verdt gravid før sånn at du har noe å sammenligne med?
Veldig stille!Vært mistenkelig stille her i dag!![]()
Gjenstår å seJa, det er veldig uvant å ikke måtte hoppe over 50 nye sider når man er innomtar seg vel opp igjen på kveldinga
![]()
Ja, det gjør jo detGjenstår å se![]()
Aha å hvor gammel er du nå?Jeg hadde en SA når jeg var 18, men visste ikke at jeg var gravid så la ikke noe merke til symptomer. På den tiden slet jeg også med bulimi, så eventuelle symptomer ville jeg ha knyttet til det![]()
25 årAha å hvor gammel er du nå?
I dag ble det pannekaker herHva har du spist da?![]()
Ser nyheter og surfer rundt på babyverden. Burde gjort skolearbeid, men kjenner ikke jeg orkerHva gjør dere på da?
Ja, det var veldig rartVært mistenkelig stille her i dag!![]()
Akkurat satt meg ned i sofaen nåHva gjør dere på da?
Folk har vel hatt andre ting å gjøre i dagJa, det var veldig rart![]()
Var akkurat det vi hadde herDet er godtMed bacon og blåbærsylte
![]()
Planer for kvelden da?Akkurat satt meg ned i sofaen nå![]()
Det må jo være lov det ogsåFolk har vel hatt andre ting å gjøre i dag![]()