Troor ikke det er noe for ossAnbefaler the walking dead!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Troor ikke det er noe for ossAnbefaler the walking dead!
Orphan BlackSitter å ser på the killing. Synes serien ikke er sååå bragleder meg til å starte på en ny serie
![]()
Jepp!Jadda sover som en prinsessehos deg også?
Hva e det slags serie?Orphan Black![]()
åh, nå gikk gubben og la seg..... men jeg klarer ikke åpne oppdateringen på mobilappen.... ahh.... tidenes dillemma!
Hehhe liker du bad guysEhm.... Mc gutta i sons of anarchy er ofte under etterforskning i alle fall![]()
![]()
Nei.. Er den bra? Er det etterforskning?
Jeg bruker å putte dem i vaffeljernetda tar du tacosaus, salami, norvegia og krydderstek i stekeovn, micro bare... ja, micrer dem
![]()
Får håpe hun drøyer den litt daJepp!heldig med det! Men regner med hun våkner tidlig i morgen. Og da må jeg opp
![]()
Tror ikke han liker handling generellthva eeer det med menn som ikke liker netthandling??????????
Og det var nettopp det jeg mente og men meg var du uenig med. Rart det der... Jaja sånn kan det gå.Flott at vi er enige![]()
Hæ? Skjønner ikkeHehhe liker du bad guys![]()
kan jeg åpne den da tror du på mobilen? skal jo amme i senga, så våken blir jeg jo.... gidder du prøve det? så får jeg se om jeg klarer åpne appen i det hele... den er så vanskeligHahaskal jeg legge den inn her?
åh, nå gikk gubben og la seg..... men jeg klarer ikke åpne oppdateringen på mobilappen.... ahh.... tidenes dillemma!
GoodAnbefaler den jeg og... Den er bedre enn man tror. Jeg var skeptisk men ble hekta med en gang
Troor ikke det er noe for osser ikke det litt overnaturlig?
Neeeeeida, er bare zombier joTroor ikke det er noe for osser ikke det litt overnaturlig?
Det er kloner. Hele konseptet høres merkelig ut, men se 1 episode og du er hektaHva e det slags serie?