kan jeg åpne den da tror du på mobilen? skal jo amme i senga, så våken blir jeg jo.... gidder du prøve det? så får jeg se om jeg klarer åpne appen i det hele... den er så vanskelig
du er en snupp om du gidder![]()
Se svar lengre opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kan jeg åpne den da tror du på mobilen? skal jo amme i senga, så våken blir jeg jo.... gidder du prøve det? så får jeg se om jeg klarer åpne appen i det hele... den er så vanskelig
du er en snupp om du gidder![]()
Må googleHæ? Skjønner ikke![]()
hovedrolleinnhaveren er dødskjekk
![]()
åh, ja enig med deg, da blir de ennå bedre!!! med grønt meierismørJeg bruker å putte dem i vaffeljernet![]()
Baash liker ikke slike overnaturlige serierVar skeptisk. Men utrolig bra og spennende serie! Helt annen type serie. Med zombier.
Jeg har mye mer, men ingen som er supervarmeHar uggs og skikkelige fjellstøvler![]()
Vet ikke om den ligger på netflix, men criminal minds er en bra etterforskningsserieGoodvet mange anbefaler orange is the new black men jeg liker best spennende serier og ikke drama/kommedie
![]()
Får håpe hun drøyer den litt dasatser på jeg må opp etter kl 7
![]()
Å særdeles fin prisDe pumpsene var nydelige![]()
Takk for tipsDet er kloner. Hele konseptet høres merkelig ut, men se 1 episode og du er hekta![]()
Må nesten se han i serien for å se det tror jegMå google![]()
Jeg har mye mer, men ingen som er supervarme
Troor jeg har sett at den er der men ikke sikkerVet ikke om den ligger på netflix, men criminal minds er en bra etterforskningsserie![]()
Baash liker ikke slike overnaturlige serier![]()
Å særdeles fin prisGleder meg til å gå i de
Alt for tidlig!!Tviler. Regner med hun våkner 0530![]()
Høres neeeeesten litt slik utåh, ja enig med deg, da blir de ennå bedre!!! med grønt meierismør
......si meg... er jeg sulten????![]()
Har brukt å gå på torsdager på tv2 mener jegTroor jeg har sett at den er der men ikke sikker![]()
Den er kjempebraVet ikke om den ligger på netflix, men criminal minds er en bra etterforskningsserie![]()
Man trenger ALLTID skoMe like! Men jeg får ikke kjøpe sko![]()