Kanskje det blir i morgen. Vet jeg har salami her hvertfallDa har du gått glipp av noe! prøv, prøv!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det blir i morgen. Vet jeg har salami her hvertfallDa har du gått glipp av noe! prøv, prøv!![]()
Da bør du prøve med fårepølse![]()
Får jeg ikke lov til å snakke med folk her inne, eller hva er greia?herregud så hårsåre folk er.
Liker deg!Hahaman må jo det
![]()
hva eeer det med menn som ikke liker netthandling??????????Ai! Flere netthandelmuligheter tror jeg ikke mannen blir så glad for![]()
Jadda sover som en prinsesseSkjer hos deg i kveld? Sover mini?
Nei litt finere støvletter.
Jeg må ta ny ebay pause nåMen der er så MYE og så billig (er hvertfall det jeg forteller meg selv helt til jeg innser hvor ofte jeg bestiller)![]()
Jeg leser akkurat hva du skriver. Men da kan du å hakke på de som skravler mye. Så er man ferdig med det. Vi er faktisk her for vi synes det er koselig![]()
Det trenger jeg også..Okei, kultJeg trenger nye vinter støvletter
![]()
Sett sons of anarchy??Sitter å ser på the killing. Synes serien ikke er sååå bragleder meg til å starte på en ny serie
![]()
Anbefaler the walking dead!Sitter å ser på the killing. Synes serien ikke er sååå bragleder meg til å starte på en ny serie
![]()
Synes ikke det er koslig når andre skal kritisere hvor mange innlegg man har hvertfall. Jeg synes vi er en god gjeng her som skravler og har det kjekt sammen. Mine kvelder er hvertfall utrolig kjekke når jeg kan sitte her å prate med så mange fantastiske jenter. Om noen har skrevet 1 innlegg eller 8000 innlegg spiller virkelig null rolle for meg!Jeg leser akkurat hva du skriver. Men da kan du å hakke på de som skravler mye. Så er man ferdig med det. Vi er faktisk her for vi synes det er koselig![]()
Nei.. Er den bra? Er det etterforskning?Sett sons of anarchy??![]()
da tar du tacosaus, salami, norvegia og krydderKanskje det blir i morgen. Vet jeg har salami her hvertfall![]()
Det er jeg ikke. Men det må gå an å la en sak ligge.
Synes ikke det er koslig når andre skal kritisere hvor mange innlegg man har hvertfall. Jeg synes vi er en god gjeng her som skravler og har det kjekt sammen. Mine kvelder er hvertfall utrolig kjekke når jeg kan sitte her å prate med så mange fantastiske jenter. Om noen har skrevet 1 innlegg eller 8000 innlegg spiller virkelig null rolle for meg!![]()
Ehm.... Mc gutta i sons of anarchy er ofte under etterforskning i alle fallNei.. Er den bra? Er det etterforskning?