Ikke det? Nei min er ikke så glad for det an heller.Ai! Flere netthandelmuligheter tror jeg ikke mannen blir så glad for![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke det? Nei min er ikke så glad for det an heller.Ai! Flere netthandelmuligheter tror jeg ikke mannen blir så glad for![]()
Koslig hvertfallJa, er kanskje viktig det?!?![]()
Nåja, er da noen som er veeeeeldig god på å skravleEr begrenset hva folk klarer i løpet av kort tid da, uten å spamme![]()
Vi har ikke vært så ivrige på den skiva siden han dreiv å brakk seg så av det, begynte jo når han var 6 mnd.. Så har kanske prøvd en gang i uka i gjennomsnitt. Plutselig var det interessant, og spesielt interessant med våre skiver![]()
Hvem sier at man tar seg nær av det?
Hehe, en dag av gangenhehe, må først fokusere på å ikke slappe av i morgen![]()
HeheIkke det? Nei min er ikke så glad for det an heller.
Hvorfor gidder du?Men hvis du ikke jukser så er det bare å overse de kommentarene?
Nåja, er da noen som er veeeeeldig god på å skravle![]()
Glittterpumps, støvletter + klærGøy det daHva kjøpte du
?
Hva mener du?
Er så unødvendig med krangling!![]()
Hvorfor gidder du?
Du skriver det jeg tenker, så da slipper jeg! FLink jenteAt det er ingen vits å ha mange innlegg? Mange vil faktisk være på topp 30. Om man har 100 innlegg eller 5000 innlegg skal vell ikke ha noe å si for andre? Det blir for dumt.
ja, det synes jeg og! aldri blitt "kjent" med så mange på en kveld før!![]()
Mannen forbanner ebayHeheNei, han synes spesielt at jeg ble litt vel glad i ebay
![]()
Hvorfor du gidder å fortsette å diskutere velGidder hva da? Jeg gidder ikke bry meg hva andre slenger ut av påstander med mindre jeg føler meg truffetingen vits i å bruke energi på det. Alltid noen som vil kritisere når man har 5000 innlegg i mnd.
Ja, penger må man jo haJa. Jeg må "dessverre" jobbe litt av og tilmen prøver å være her når jeg kan
![]()