spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Prøver å holde meg innenfor topp 30 i alle fall, men det var tight om plassene forrige måned i alle fall![]()
Samme her... Fine premier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver å holde meg innenfor topp 30 i alle fall, men det var tight om plassene forrige måned i alle fall![]()
Ai! Flere netthandelmuligheter tror jeg ikke mannen blir så glad forNettbutikk med klær til dame, herre og barn
Funker med skinke også, men er mest digg med fårepølse![]()
var tanken å gå ut hardtDet klarer du fint med dette tempoet![]()
Takk takk!!
Fare for at det blir en engangsopplevelse, har gått på bekostning av go`stolen i kveld... den er kokvarm, og nesten fullstendig flatsittet(heter det det???? flatsittet? hmmmm...)
Her spiste han en hel skive her om dagen faktisk, for så et kvarter etterpå stå å tigge av faren sin skiveikke lenge siden jeg kun fikk i han noen biter
![]()
Bare pass på så du ikke slapper av for mye mot slutten davar tanken å gå ut hardt![]()
Haha...har ikke tid til å kline, jegKlina litt med mannen, og plutselig lå dere to sider lenger framme. Skravlehøner![]()
Aha, endte opp med å handle til meg selv jeg..
Hvorfor ta seg nær av det med mindre man føler seg truffet? Skjønner ikke.
Jeg er også enigenig med deg!![]()
Aner ikke, men er sånn alltid.
Vi har ikke vært så ivrige på den skiva siden han dreiv å brakk seg så av det, begynte jo når han var 6 mnd.. Så har kanske prøvd en gang i uka i gjennomsnitt. Plutselig var det interessant, og spesielt interessant med våre skiverOi! Her har hun nesten spist en hel brødskive en gang for noen uker siden... Men virker som hun ikke liker konsistensen. Må bare fortsette å prøve.
HeheHaha...har ikke tid til å kline, jeg![]()
ja, det synes jeg og! aldri blitt "kjent" med så mange på en kveld før!Hahamen koselig da!
Ja, er kanskje viktig det?!?HeheMå ta seg tid til litt klining innimellom
![]()
Bare pass på så du ikke slapper av for mye mot slutten daenkelte oppdager konkurransen førsta mot slutten og setter inn i høygir da
![]()
Det har jeg aldri prøvd på ostesmørbrød, men det blir jeg nødt til å prøve ut nåSalami eller pepperoni ja takk![]()
hehe, må først fokusere på å ikke slappe av i morgenBare pass på så du ikke slapper av for mye mot slutten daenkelte oppdager konkurransen førsta mot slutten og setter inn i høygir da
![]()