Det må jeg også, skal hente julegaven til mannen før jobbnå må jeg snart legge fra meg pcen her.....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må jeg også, skal hente julegaven til mannen før jobbnå må jeg snart legge fra meg pcen her.....![]()
ja, jeg satser på 30.plassHelt grei plass det
Kun på appen, mobil.skriver dere fra pc eller mobil forresten?
oj, får vi vite hva du har kjøpt? vanskelig gave det der...Det må jeg også, skal hente julegaven til mannen før jobb
Ja, det var vel det. Skal prøve å ikke sjekke oppdateringa hele tida. Blir bare stressaHaha, nei men det var flere med i starten av forrige mnd.
Enten større stilling eller fordelt 50% på hele dager
Den er ikke fra meg, men mammaoj, får vi vite hva du har kjøpt? vanskelig gave det der...
Ikke jeg heller. Er høygravid på fredag og tuppa i magen har snudd døgnet TOTALT! Sovner med sirkus i magen og våkner til tivoli, slitsomt.hehe nei er nok ikke det
jeg sover ikke mer enn 6 for tiden, minus et par ganger oppe for å amme...
rart hva man venner seg til, er ikke sliten heller.![]()
Deet klarer du nokja, jeg satser på 30.plass![]()
Jeg sjekker den første dagene, så gidder eg ikke mer..Ja, det var vel det. Skal prøve å ikke sjekke oppdateringa hele tida. Blir bare stressa![]()
Sykemeldter dere på jobb eller hjemme? ser vi er ikke så mange aktive nå, men tydelig at vi som er her går inn for å være veeeldig aktive når vi først kan?
Kjedelig å jobbe bare ettermiddager i grunnskjønner at du ønsker det ja![]()
flink du erDen er ikke fra meg, men mamma
Jeg bare henter den i butikken her, blir litt vanskelig å frakte den med buss når hun kommer i november.
Han får stige med plattform av henne,)
Av meg får han verktøysett , helly hansen parkas + slalomsko
Ikke jeg heller. Langt ifra. Gleder meg til sommeren, kanskje jeg får sove litt merJeg gjør jo ikke det
Håper det ikke blir for illeSykemeldtkraftig bekkenløsning. Nå har jeg i tillegg kynnere heeeele dagen. Skjønner ikke hvordan det skal gå fram til fødsel...
Hva liker han da?flink du erjeg aner ikke....
God morgen duhåper du har hatt en fin natt
![]()
Satser på du får det daIkke jeg heller. Langt ifra. Gleder meg til sommeren, kanskje jeg får sove litt mer![]()
uff, håper tiden går fortSykemeldtkraftig bekkenløsning. Nå har jeg i tillegg kynnere heeeele dagen. Skjønner ikke hvordan det skal gå fram til fødsel...
Hva er deres planer idag da?![]()