Sånn ca dt jatakker og bukker, om en halv time da ca![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn ca dt jatakker og bukker, om en halv time da ca![]()
Er på god vei jeg daDet er vel 200 i gjennomsnitt hver dagtror jeg har hatt 1 dag med 300 innlegg. Men da var jeg jo her heeeele tida!
Øh? Prøver du å lure deg selv nåSer ut som det starter roligere denne mnd.
200 delt på 16 våken-timer er ca 12 innlegg i timen.Det er vel 200 i gjennomsnitt hver dagtror jeg har hatt 1 dag med 300 innlegg. Men da var jeg jo her heeeele tida!

AbsoluttEr på god vei jeg da![]()
mange i dag du da Kengu?Er på god vei jeg da![]()
Ikke sant?? Ikke alle som sover 8 timer heller, haha200 delt på 16 våken-timer er ca 12 innlegg i timen.
Hadde jeg aldri klart en hel måned!
Men er nok noen skikkelige skippertak inne i bildet vil jeg tro![]()
![]()
Haha, nei men det var flere med i starten av forrige mnd.Øh? Prøver du å lure deg selv nå![]()
Det er jo ikke så mye med 12 innlegg i timen.200 delt på 16 våken-timer er ca 12 innlegg i timen.
Hadde jeg aldri klart en hel måned!
Men er nok noen skikkelige skippertak inne i bildet vil jeg tro![]()
![]()
hehe nei er nok ikke detIkke sant?? Ikke alle som sover 8 timer heller, haha![]()
nei er vel ikke detDet er jo ikke så mye med 12 innlegg i timen.
Får se hva jeg ender på tilsluttAbsoluttdu er på god vei til 3000 iallefall.
Aner ikkemange i dag du da Kengu?
Mest pcskriver dere fra pc eller mobil forresten?
Jeg gjør jo ikke detIkke sant?? Ikke alle som sover 8 timer heller, haha![]()
ikke jeg hellerAner ikke
Hjemme, eg kan aldri skravle på jobber dere på jobb eller hjemme? ser vi er ikke så mange aktive nå, men tydelig at vi som er her går inn for å være veeeldig aktive når vi først kan?
60 hadde jeg visst på de litt under to timene jeg har vært her.ikke jeg heller![]()