Hvis jeg ikke finner fullkorn på butikken, så blir det vanlig herHer bruker vi litt forskjellige . Blir ofte de vanlige da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis jeg ikke finner fullkorn på butikken, så blir det vanlig herHer bruker vi litt forskjellige . Blir ofte de vanlige da![]()
Men vi friterer de bare i panne da . Og det har vel alle på kjøkkenet![]()
Hvor er du kommet da?Jeg har blitt hekta på SOA så blir vel å se noen episoder![]()
Ja er jo bakdelen. Men leste nå at noen lar de trekke i vann. Og noen steiker deÅhhja. Men det går jo så innmari mye olje med til detsom må kastes etterpå?
Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde jo liksom tenkt å få gjort litt husarbeid i dag, mem det ser dårlig ut gittsliten...
Finne en film etterhvert kanskje
Planene deres i kveld da?
Liker godt de av mais ogHvis jeg ikke finner fullkorn på butikken, så blir det vanlig her![]()
Hva blir kveldsen?Her skal eg bare slappe avventer på kveldsen skal komme inn døra
![]()
Kanskje det blir en film her også etter hvert![]()
De har jeg ikke smakt. Hvem er det som har de?Liker godt de av mais ogmen de har de ikke alle plasser .
Ja er jo bakdelen. Men leste nå at noen lar de trekke i vann. Og noen steiker de![]()
Nettopp begynt på sesong 3. Beste serien noensinne!!Hvor er du kommet da?![]()
Satser på å slappe av her ogsåHer skal eg bare slappe avventer på kveldsen skal komme inn døra
![]()
Kanskje det blir en film her også etter hvert![]()
Hva blir kveldsen?![]()
Ja, den er braNettopp begynt på sesong 3. Beste serien noensinne!!![]()
Satser på å slappe av her også
Blir sen middag her i dag.
Meny og coop obs har deDe har jeg ikke smakt. Hvem er det som har de?
Ja var jo detDa e det jo mangen muligheter![]()
Okei. Her blir det etter leggetid, så håper hun sovner litt tidligere i dagHer også. Mamma holder på å lage no. Så sku de ta det opp her![]()
Hjemmelagd pizzaNatchosder da?
Ja var jo det![]()
Okei. De må prøves ut en dagMeny og coop obs har de![]()