Ja, det er alt for sent:/Det var seint ja.
Sent from my iPhone using BV Forum
Sov kortere dupp i dag, så satser på at hun sovner før. Pleier som oftest sovne rundt halv åtte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er alt for sent:/Det var seint ja.
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det er utrolig godt tilHadde jo vært perfekt med guacamole oppå der![]()
Men du kan jo laste nedEr bare 5 på netflix
Snart ferdig med den![]()
Er bare på sesong 3 så ser på netflix. Går jo alltids an å laste nedJa, det er det. Det er vel fordi hele sesongen ikke har kommet enda. Kommer ny episode hver uke, håper den snart er ferdig og at alt kommer
Netflix har bare til sesong 4 eller 5. Hvor ser du da?
Så deilig da![]()
Og rømme. Masse rømme!Hadde jo vært perfekt med guacamole oppå der![]()
Ja, det går vel an. Pleier ikke det jeg daEr bare på sesong 3 så ser på netflix. Går jo alltids an å laste ned![]()
Kos deg i bursdagBursdag nå![]()
Jeg bruker amerikansk netflix, tror kanskje de har flere episoder enn den norskeJa, det går vel an. Pleier ikke det jeg da
Venter heller til det kommer på sumo eller netflix![]()
Men du kan jo laste ned![]()
Det er bare merkeligJadaser nok sesong 6 på sumo da...
Men dårlig at de har lagt ut bare episode 3 av sesong 7? :/ og ikke 1 og 2...haha
Ja, det har de sikkertJeg bruker amerikansk netflix, tror kanskje de har flere episoder enn den norske![]()
Og rømme. Masse rømme!![]()
Det gikk rasktKlatret fra plass 87 til 14 nå![]()
Det er fordi hele sesongen ikke er ute enda. Da er hver episode tilgjengelig en viss tid.Jadaser nok sesong 6 på sumo da...
Men dårlig at de har lagt ut bare episode 3 av sesong 7? :/ og ikke 1 og 2...haha
Ja, det var ikke dårligDet gikk raskt![]()
Jeg bruker amerikansk netflix, tror kanskje de har flere episoder enn den norske![]()