Skravletråd :)

Kanskje jeg må ha klart til lille gutt kommer :)
Finnes ammete for å øke melkeproduksjonen også, den fra Kloster inneholder peppermynteblader og det er en urt man faktisk skal holde seg unna når man ammer har jeg lest, fordi det kan senke melkeproduksjonen. Vet ikke om det stemmer, men leste om flere som syns de hadde fått dårligere produksjon etter å ha prøvd den.

Termin 17 desember . Men er moden og har åpning . :)
Du skal vel settes igang?
Jeg begynner faktisk å bare bli drittlei! Alt er vondt! 26. eller 28. november er hun ❤lig velkommen!

Finnes ammete for å øke melkeproduksjonen også, den fra Kloster inneholder peppermynteblader og det er en urt man faktisk skal holde seg unna når man ammer har jeg lest, fordi det kan senke melkeproduksjonen. Vet ikke om det stemmer, men leste om flere som syns de hadde fått dårligere produksjon etter å ha prøvd den.
Hæ? Så rart.

Hæ? Så rart.
Ja, som sagt, hvorvidt det stemmer vet jeg jo ikke :) Har ikke testa. Har nok melk, så hadde ikke behov for å kjøpe te som økte produksjonen foråsidetsånn :P

Ja, som sagt, hvorvidt det stemmer vet jeg jo ikke :) Har ikke testa. Har nok melk, så hadde ikke behov for å kjøpe te som økte produksjonen foråsidetsånn :P
Brukte den sist, men vet ikke om den funka. Brukte også fennikel te. Tenkte å kanskje prøve en annen ammete nå da jeg leste om det. Finnes jo mange andre typer :)

Jeg såg en i går som vi begge satt å lo av :D den het ride along :D
Så har eg lyst å se are you here?
Og bad neighbours
Og the fault in our stars :)
Pluss about last night .

Men kan kun gå god for den første , siden jeg ikke har sett de andre :)
The fault in our stars! Ååå. Den var søt da ♡
Bad neighbours hadde sine gullkorn da :p

God dag dere;)

Hva gjør dere på? :D

Her sover veslegutt nå...så jeg sitter å ser etter litt julegaver:D

Jotakk du :p Han feira seg selv i går da :p Haha
Gratulerer med dagen selv du! ♡ Skal den feires?

Da har han vel fått nok? ;) hehe
Takk for det :)
er ikke før mandag da :p
Blir ikke noe særlig feirimg siden formen har vært så dårlig. Men var en tur hos svigerkusine i går da. Får holde det :p

Da har han vel fått nok? ;) hehe
Takk for det :)
er ikke før mandag da :p
Blir ikke noe særlig feirimg siden formen har vært så dårlig. Men var en tur hos svigerkusine i går da. Får holde det :p
Koselig det også da :) God bedring :)

Nja. Nå ringte svigerfar og ville ha eldstejenta på overnatting og svigermor ville ha minstejenta på overnatting :p Så skal høre med han om han vil være med meg i kveld ut da :p Eller om han vil slappe av :p

Koselig det også da :) God bedring :)

Nja. Nå ringte svigerfar og ville ha eldstejenta på overnatting og svigermor ville ha minstejenta på overnatting :p Så skal høre med han om han vil være med meg i kveld ut da :p Eller om han vil slappe av :p

Ble det så hardt for han i går at han ikke orker da? ;)

Ble det så hardt for han i går at han ikke orker da? ;)
Nja :p Ofte når vi går ut holder vi ut nach også :p Så kan bli sent. Han var veldig fin form når han kom hjem da. Men todagers kan være litt hardt det også da :p Han skal jo opp igjen 0400 på mandag for å gå på jobb så :p

Back
Topp