Skravletråd :)

Nja :p Ofte når vi går ut holder vi ut nach også :p Så kan bli sent. Han var veldig fin form når han kom hjem da. Men todagers kan være litt hardt det også da :p Han skal jo opp igjen 0400 på mandag for å gå på jobb så :p

Kan bli hardt med todagers ja :p
Sove hele søndagen da ;) hehe

Kan bli hardt med todagers ja :p
Sove hele søndagen da ;) hehe
Haha. Barn må hentes. Eldste må kjøres på tur med koret for konsert. :p Blir ikke soving så lenge sånn sett. Tror jeg ber han bli hjemme jeg. Mye mer lettvint. Kan jeg bli kjørt også :p

Haha. Barn må hentes. Eldste må kjøres på tur med koret for konsert. :p Blir ikke soving så lenge sånn sett. Tror jeg ber han bli hjemme jeg. Mye mer lettvint. Kan jeg bli kjørt også :p

Kjekt å ha sjåfør ;)

Gjerne bra vi bor langt i fra hverandre, mye mulig om ikke jeg hadde sagt vi måtte tatt en fest sammen :P

Haha, åssen skulle det godt da? 4 brukne ankler??? :p hahaha

Haha, åssen skulle det godt da? 4 brukne ankler??? :p hahaha
Om vi begge brekker en ankel hver på hver side, får vi holde hverandre oppe og bruke ytterbeina våre som "normale" bein? :P Noe sånt? Hahaha! EVnt slenge oss i en handlevogn og be noen kjøre oss hjem

Om vi begge brekker en ankel hver på hver side, får vi holde hverandre oppe og bruke ytterbeina våre som "normale" bein? :P Noe sånt? Hahaha! EVnt slenge oss i en handlevogn og be noen kjøre oss hjem

Sistnevnte hørtes minst slitsom ut ;) og morsommere...men kan jo brått ende opp med brudd andre steder og da...:confused: hehe

No har eg sove i 2,5 time og fortsatt like trøtt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Finnes ammete for å øke melkeproduksjonen også, den fra Kloster inneholder peppermynteblader og det er en urt man faktisk skal holde seg unna når man ammer har jeg lest, fordi det kan senke melkeproduksjonen. Vet ikke om det stemmer, men leste om flere som syns de hadde fått dårligere produksjon etter å ha prøvd den.
Aah :) må sette meg inn i det og lese litt hvilke som er bra da :D

Skikkelig høstvær idag. Da er jeg redd det blir litt nettshopping. ;)

Back
Topp