Har vært fin ei stund nå, men litt rett igjen nå:/Off. Sjukdom endo?
Sent from my iPhone using BV Forum
Håper ikke det blir verre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært fin ei stund nå, men litt rett igjen nå:/Off. Sjukdom endo?
Den kostymen der var jo så fin daBare fått på besøk. Og gutten min har kledd seg litt ut her hjemmeVis vedlegget 85910
Bare fått på besøk. Og gutten min har kledd seg litt ut her hjemmeVis vedlegget 85910
Ikke lenge til det22.13
Herregud kos søt!Bare fått på besøk. Og gutten min har kledd seg litt ut her hjemmeVis vedlegget 85910
Ikke hatt tid til å skrive noe mye her heller:/Ikke lenge til detog jeg har ikke skrevet noe nesten
![]()
Hihi.. Elsket den maskenBare fått på besøk. Og gutten min har kledd seg litt ut her hjemmeVis vedlegget 85910
Jeg ser ikke. Ei som akkurat sovnet her, så ikke mye tv.Ser dere på idol i dag? Dere har skravlet mange hundre innlegg fra sist jeg var her. Skravlehøner![]()
Har vært fin ei stund nå, men litt rett igjen nå:/
Håper ikke det blir verre![]()
Har ikke vært inne i hele dag, så det er ikke meg hvertfall...Jeg ser ikke. Ei som akkurat sovnet her, så ikke mye tv.
Er ikke jeg som har bidratt mye med skravling nå i alle fall![]()
Den kostymen der var jo så fin da![]()
Ååå så søt![]()
Ja, vi trenger ikke mer sykdom nåOfff. Så trasig.![]()
Ikke lenge til detog jeg har ikke skrevet noe nesten
![]()
Mhm. Han blei fornøyd han. Fekk litt sjokolade og gjekk med da litt. Då var dagen hans god
Herregud kos søt!
Jeg stakk ikke innom før nå i kveld jeg heller, så må være noen andre. Føler mange er redd for plassen sin, så jeg føler meg ikke trygg. Er for trøtt til å sitte opp til midnatt, så håper det holder.Har ikke vært inne i hele dag, så det er ikke meg hvertfall...