Så brajeg bør egentlig sove, men drøyer en liten stund til
![]()
Samme her! Men ligger i sengen og ser på csi da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så brajeg bør egentlig sove, men drøyer en liten stund til
![]()
Jeg satt nettopp i stuen å så litt på tv, men mannen tok på noe boxing, så tenkte å ligge meg litt i sengen å surfe littSamme her! Men ligger i sengen og ser på csi dadu gjør da?
Jeg satt nettopp i stuen å så litt på tv, men mannen tok på noe boxing, så tenkte å ligge meg litt i sengen å surfe litt![]()
Skal du ikke tidlig opp imorgen?![]()
HeheJo, jeg skal det ! Så må egentlig legge megsov godt og drøm søtt
![]()
UffDa får vi prøve sove. Minsta og jeg er tilbake fra legevakten. Ørebetennelse. Dagtid er hu super på. Nattetid er hu bare vond. Nå har vi bygd senga veldig opp. Kjørt tur i natta. Paracet i rumpa og masse vann. Nå synger hu Mikkel Rev og Bæ Bæ lille lam.
Så da håper jeg hu sovner og vi kan sove resten av natta.
Sendt mld til sjefedama at jeg ikke kommer på jobb i morgen. Får være hjemme i morgen med hu. Hu må få hvile etter to netter med minimalt med søvn. Komme seg litt. Unger fremfor jobb gitt
Er vel straks helg på deg ?Jobb i dag da !
Er vel straks helg på deg ?![]()
Oj . Nei da blir det ikke helg på deg!Neida, skal jobbe fram til tirsdag :/
Oj . Nei da blir det ikke helg på deg!
Herlig med fri midt i ukenNei, men har fri på tirsdag ! Det trenger jeg for har jobba siden mandag
Herlig med fri midt i ukenog etter så mange jobbedager i strekk smaker det ekstra godt med fri
![]()
Hva jobber du innenfor ? Helse ?Ja det blir fantastisk![]()
Bør vel strengt tatt køye selv![]()
Takk. Hu sov til 0820Uffhørtes ikke noe godt ut
håper natten gikk greit!!
God bedring![]()
Så braTakk. Hu sov til 0820Så da fikk hu litt søvn hvertfall
Tar hu fri fra bhg i dag. Hu har ikke feber og er i topp form utenom så
Men kan ha kosedag i dag vi to
![]()