Ja, men bare til jobb. Eller fredagen er ikke så gale. Da tar eg bilen til byn og parkere i bygarasjen. For da har eg så kort da
Sent from my iPhone using BV Forum
Aha. Det er ikke langt fra byen du jobber
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men bare til jobb. Eller fredagen er ikke så gale. Da tar eg bilen til byn og parkere i bygarasjen. For da har eg så kort da
Sove godtNei, no blei eg så trøtt. Snakkes i måren jenter for siste innspurtnatta. Sov godt
Nei, no blei eg så trøtt. Snakkes i måren jenter for siste innspurtnatta. Sov godt
Aha. Det er ikke langt fra byen du jobber?
Sove godtOg kos deg ibilen i morgen
![]()
Urk. Det er litt kjipt med lang reiseveg til jobb i de køene som er på den strekningen . Spesielt når det også innebærer henting og levering i bhg.Hehe. Det kan du sieg må finne meg noe nærmere snart. Bodde i åsane når eg fikk den
og så har eg vært i mamma perm 1,5 år. Så no når eg starta igjen i høst merkes veien godt. Hvertfall når eg må nå både hentingen og leveringen i bhg.
Nei, en av de nærmeste byggene til bygarajen
Bør vel strengt tatt køye selvTakk for da
Fikk noe syreregulerende sammen med det. Så sikkert det som hindret kvalmenÅhh. Då va du heldigmangen kaster jo opp også.
Ja de bor vel fra litt før Knappskog og utoverHihi. De bor lengre ute de![]()
HahaDa kjem vel med den nye brua i 2054hihi
Ja gleder meg masseSå spennendedu har jo mye å se frem til du no
![]()
Kan være jeg spurte tidligere , men hva spiste du?Nei, er så mett etter middagen enda![]()
God nattaNei, no blei eg så trøtt. Snakkes i måren jenter for siste innspurtnatta. Sov godt
Kan være jeg spurte tidligere , men hva spiste du?![]()
Men hvem skal jeg skravle med når alle går da?![]()
Nam namHjemmelaget pizza![]()
Så braIkke alle som sover enda![]()