Ja det tenker jeg og. Topp 100 er mer enn nok![]()
Med mindre det e noen premier eg absolutt vil ha da
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det tenker jeg og. Topp 100 er mer enn nok![]()
Neihar aldri likt det. Prøver å spise det av og til . Men smaker ikke godt
Hehe. Håper nesten de venter litt med de ekstra premiene . Vi må jo ha litt pauseMed mindre det e noen premier eg absolutt vil ha da
Folk klarer alltid å krasje før, på eller etter den der forbaskade broen![]()
Jeg er veldig glad i salt torsk og klippfiskOvnsbakt laks kan være godt. Gjerne med en god marinadeMen foretrekker hvit fisk selv. Gourmet torsk fra findus er ikke så dum for eks
![]()
Hihi. Ja, for dåke e da jo sikkert langt å kjøre til hytta. Men eg kjøre frem og tilbake til byn hver dag.så eg e vant til strekkningen.
Mhm.. Hører jo om det hver eneste uke . Skjønner ikke hvordan de klarer det jeg .Mye ulykker der ja![]()
Klippfisk? neiiii neiiineiiii! Må du rull inn puppaJeg er veldig glad i salt torsk og klippfiskmmm
Ooh yesfikk morfin en gang da , det var dop det !!! Ble sykt likegyldig
![]()
Mhm.. Hører jo om det hver eneste uke . Skjønner ikke hvordan de klarer det jeg .
Det er jeg ikke selv![]()
Hihija lengre ut er jo landet
![]()
Hehe. Håper nesten de venter litt med de ekstra premiene . Vi må jo ha litt pause![]()
Flottaste bruo på fira stolpa
Hvor lang tid bruker du da?![]()
Haha, ikke akkurat![]()
Nei, sant da ;p
1 time hver vei. Med bil til straume, og buss til byn.men 40 min med bil direkte uten kø
Joo. Den er jo så salt og godKlippfisk? neiiii neiiineiiii! Må du rull inn puppaDet er ikke godt.