Har vært det en del ganger jaVar mer spennende dette i grunn da
![]()
Mhm. Men folk skravler jo så ekstremt
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært det en del ganger jaVar mer spennende dette i grunn da
![]()
Aner ikke om den er det. Står i hylle for bakevarer og ikke i hylla der alt glutenfritt står, men om det har noe å si, aner jeg ikke.
Går nok helst greit vil jeg troJeg raser vel nedover igjen, men satser på det holder.
God natt alle sammen![]()
Mhm. Men folk skravler jo så ekstremthaha
Haha jepp. Sant det. Konkurannseinstinktet står sterkt![]()
Kor e du på listo etter sist oppdatering da?
Er corn flakes glutenfri? Kan knuse det og bruke det også.Det er nok ikke det. Men i såfall finnes det sikkert eget glutenfritt. Cøliaki skjønner du![]()
21 var jeg vel nå![]()
Nå er det natta her også. Ha en fin kveld og natt alle sammen![]()
Neida, det var ment som en spøk! Kommer aldri til å være synd på barnet mitt selv om hun får bursdag 22/12. Det blir til slik man gjør det til og vi kommer nok til å finne en perfekt løsning for å både feire bursdag og jul og skille de dagene![]()
Er corn flakes glutenfri? Kan knuse det og bruke det også.
Ligger jo greit ann du da
Ååh. Ja da er det greit å få sjekket det oppJada. Er bare en tann han har slått i bhg. Så vil de følge med på den sånn at de kan se om den har skada tanna under.
Har ikke peiling på kor og hvem som har slaktet de gangene jeg har smakt .Men da smaka ikkje vilt om ein ikkje får brunstlukta frå pelsen inn på kjøttet. Da e ikkje alle som e lika nøye på da. Derfor kommer den skarpe smaken. Men eg og pappa e alltid nøye på da når vi slakte![]()
Du får gi en tilbakemelding når du har prøvdTakk for oppskrift, den må jeg sjekke ut![]()
Da må du gi en lyd om hva du syntesOh nam nam nam!!!Det skal jeg lage til uken
![]()