Åååh jaHehe da så.
Men du kan selvfølgelig få ein oppdatering da
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh jaHehe da så.
Ja ser jo sånn ut. For det ser veldig godt ut da![]()
Så bra! Det er veldig godt. Ikke stek dem på for høy varme, da blir paneringen så mørk før den er ferdig inni. Jeg smelter smøret på max og skrur ned til halv styrke når jeg legger dem i pannen og snur ofte og passer på at pannen aldri blir tørr.Dette skal prøves![]()
Det er kjøttrullHva var dette for noe spennende?![]()
Da leder du! Skulle ønske jeg fikk velge en bedre dato enn den jeg måtte ta... 22.desember liksom. Stakkars ungeCa 4 uker igjen her til igangsettelse![]()
HihiMen du kan selvfølgelig få ein oppdatering da![]()
Det er kjøttrullførste gang jeg har laget det idag
brukte mozzarella inni da
ikke fetaost
![]()
HeheDa leder du! Skulle ønske jeg fikk velge en bedre dato enn den jeg måtte ta... 22.desember liksom. Stakkars unge![]()
Risen ble kastet, vi varmet poteter, rotmos og kjøttet og det ble braMmm.. Dette hørtes godt ut![]()
Bedre det, men sånn er det når ikke ungene kommer på bestillingHeheher blir det mellom 24 november og 1 desember
![]()
Nja. Er noe med den der viltsmaken som ikke helt fenger mine smaksløkerHvis du får kjøtt som er skikkelig slakta, så smaker det fantastisk.
Takk for tipseneSå bra! Det er veldig godt. Ikke stek dem på for høy varme, da blir paneringen så mørk før den er ferdig inni. Jeg smelter smøret på max og skrur ned til halv styrke når jeg legger dem i pannen og snur ofte og passer på at pannen aldri blir tørr.
Det ble ganske godtSå veldig godt ut![]()
Så bra det falt i smak daRisen ble kastet, vi varmet poteter, rotmos og kjøttet og det ble bra![]()
Hehe ja er nok det. Vi får bare ta de når de kommerBedre det, men sånn er det når ikke ungene kommer på bestilling![]()
Hihikrysser fingrene for at det går bra
![]()
Nja. Er noe med den der viltsmaken som ikke helt fenger mine smaksløker![]()
Så kjektDe har julekalender her inne ja![]()
3 mndHvor gammel var knøttet når dere begynte på babysvømming?