Da leder du! Skulle ønske jeg fikk velge en bedre dato enn den jeg måtte ta... 22.desember liksom. Stakkars unge![]()
Du.... Det er ikke synd på ungene selv om de er julebarn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da leder du! Skulle ønske jeg fikk velge en bedre dato enn den jeg måtte ta... 22.desember liksom. Stakkars unge![]()
Takk for oppskrift, den må jeg sjekke utDenne bruker jeg![]()
http://www.asiatenmat.no/index.php?option=com_content&view=article&id=109&Itemid=99
Så 225 grader i ovnen i ca 20 min. Da snur jeg de etter halvveis .![]()
Fått skravla noe mer eller? Håper du holder deg på topp 30Da er det på vei å skje det eg frykta. 28plass :/ ser dårligt ut denne mnd alikevel no.![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Her går det nedover for min delGod morgen alle
2 dager igjen av oktober nå. Hvordan går skravlinga???![]()
Her går det nedover for min del
Begynner å bli nervøs for plassen min
Du er jo temmelig trygg da![]()
Fikk ikke opp jeg hellerHm...må finne på dataen. Får det ikke opp på tlf![]()
Er nr 13 nå, men det bak skravler jo som bare detTar det med ro herfra ja
Hvilken plass har du nå da?
Fikk ikke opp jeg heller![]()
Virkar som det er veldig mange som er nervøse for plassen sin om dagenHer går det nedover for min del
Begynner å bli nervøs for plassen min
Du er jo temmelig trygg da![]()
Virkar som det er veldig mange som er nervøse for plassen sin om dagen![]()
Skikkelig husmannskost! Det er forresten slik jeg lager fiskepinner også. Kjøper fersk sei eller tork, skjærer dem i passe stykker og dyppet i egg og grilliermel. Tar bare pepper i da, hvis jeg har kjøpt lettsaltet torsk, hvis ikke blir det for salt...
Okei, jeg er jo aldri på pcBra det ikke bare var min tlf da
Men jeg fikk det opp på pc![]()
Ikke særlig begeisret selvNja. Er noe med den der viltsmaken som ikke helt fenger mine smaksløker![]()
Ja, kommer til å være det helt til denne mnd er overVirkar som det er veldig mange som er nervøse for plassen sin om dagen![]()
Må jo det når det er så jevntNed 2 plasser fra i går
Ser ut som folk skravler mye på slutten![]()
Ja, blir ein nervepirrende kveld i morgonGodt det ikke er så lenge igjen![]()
Trur eg var på 24. Eller 25. Men det er jo så tett....Ja, kommer til å være det helt til denne mnd er over
Hvor ligger du nå da?