Har legen sagt noe da?Google er kjekt
Ser jo at de er for høye i.f.t. hvilken fase, men kommer liksom ikke frem til innvirkingen på det å bli gravid![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har legen sagt noe da?Google er kjekt
Ser jo at de er for høye i.f.t. hvilken fase, men kommer liksom ikke frem til innvirkingen på det å bli gravid![]()
HerligJeg vet![]()
Du får den opp via app?Hm...må finne på dataen. Får det ikke opp på tlf![]()
Nei huff dA!!!Er syk i tillegg, og hver gang jeg hoster så brekker jeg meg...
7 uker.. tidlig UL pga XU i februar.Herlighvor langt på vei?
så rart!Hm...må finne på dataen. Får det ikke opp på tlf![]()
Du får den opp via app?
så rart!
Jeg høres it som ei 80år gammel dame med kols og som har sneipen i kjeftenNei huff dA!!!
hostet, nøys og brakk meg om hverandre i stad.. ikke noe godt!
Så herlig7 uker.. tidlig UL pga XU i februar.
Ok, det var rart..Fikk ikke opp via app nei.
Men fikl sett på pc
Så herlig liten knøtt da![]()
Har legen sagt noe da?
Blir spennende når du får svar på altNei. Var jo egentlig ikke det jeg skulle sjekke, og jeg visste ikke før nå etterpå hvilken CD jeg var på.
Har nye prøver inne nå for å sjekke om jeg har hatt eggløsning da
Og skal tilbake til legen den 17. November
Blir spennende når du får svar på alt![]()
Jeg vet. Når man venter slik tar det jo også ekstra lang tid...Det blir det. Men syns det er så lenge tilhaha
Blir litt utålmodig![]()
Det er det kjedeligste med å jobbe langt borte, den lange reiseveien! Jeg hadde ca 1 time, og Bhg hadde ikke åpnet engang når jeg reiste..
Haha, det er jeg som ligger på 31 plass, og jeg vil helst ikke ha denne plassen, så vi kan godt bytte![]()
ja absolutt.. Vil virkelig at spira skal sitte denne gangen og at det ikke skjer noen komplikasjoner.Så herligvi krysser fingrene denne gangen
![]()
Jeg håper ikke det setter i gang nåShoppingen satte i gang min fødsel sist![]()