Haha, nei kanskje ikkjeHahaha. Nei,men det trenger man ikke for å vite![]()
Men smakte ein gong med karri på. Var litt for lik farge som kanel
Usj!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, nei kanskje ikkjeHahaha. Nei,men det trenger man ikke for å vite![]()
Så spennende da!Neida, sant det.
Vurdert ledelse. Får sjå![]()
Jaja. Før man visste ordet av det hadde man sett 4 episoder av soaMåtte tvinge meg til å avslutte nå da. Litt søvn trengs også
![]()
God natt alle sammen ♡
Er bare på ses 5. Episode 8. Så har fremdeles litt igjenDa er vi tonå har jeg sett episode 8, sesong 7.. En hel uke til neste gang
![]()
Varer din furting i 2 år også da?Hahaenig!
Blir ordentlig lei meg av forskjellige ting som skjer. Blir ordentlig furten etterpågubben er enda verre..
Nei det er det ikkjeHuff.. Er ikke noe kjekt å se alle skadene alt regnet her på Vestlandet lager![]()
Nei det er det ikkjeskummelt kor store krefter som er i sving...
Ja, får håpe det! Dei sa på radioen at vannstanden var på veg ned igjen no då, så håper det stemmerJavann er ikke noe å spøke med når det først er mye av det. Håper det slutter å regne de nærmeste dagene, så ikke flere mister hjemmene sine !
Ja håper detJa, får håpe det! Dei sa på radioen at vannstanden var på veg ned igjen no då, så håper det stemmer![]()
Hehe, ja det virkar nesten sånn. Men det må då snart vere tomt oppi der?Ja håper dettror alt regnet vi ikke har fått i sommer og frem til nå har kommet på en gang. Spart det til nå liksom
![]()
Altså med tanke på kor mye det vanligvis regner her i løpet av vår, sommer og høst, så er jeg redd det er mye igjen oppi derHehe, ja det virkar nesten sånn. Men det må då snart vere tomt oppi der?![]()
Kan vere fare for det jaAltså med tanke på kor mye det vanligvis regner her i løpet av vår, sommer og høst, så er jeg redd det er mye igjen oppi der![]()
Ble bare sofakos på megEgentlig bare kose og tulle med mini, lage og spise middag - slappe av.Om mini vil være litt våken idag da, trøttesen.
Enn du?
Men da er du jo tryggNei, vil helst ikke det
Er vel nr 11 nå.
Kjøpte bare julesnop som skal sparesGrei shopping detvelSnop spises det farlig mye av her om dagene, er jo så mye tilbud på det nå i forbindelse med halloween
![]()