Skravletråd :)

Jaja. Før man visste ordet av det hadde man sett 4 episoder av soa :p Måtte tvinge meg til å avslutte nå da. Litt søvn trengs også :p
God natt alle sammen ♡

Jaja. Før man visste ordet av det hadde man sett 4 episoder av soa :p Måtte tvinge meg til å avslutte nå da. Litt søvn trengs også :p
God natt alle sammen ♡

Da er vi to :p nå har jeg sett episode 8, sesong 7.. En hel uke til neste gang :(

Da er vi to :p nå har jeg sett episode 8, sesong 7.. En hel uke til neste gang :(
Er bare på ses 5. Episode 8. Så har fremdeles litt igjen :p Og tror mannen vil vente med å se ses 7 til alle episodene er ute :p Så da kan vi kose oss sammen med den sesongen.
Du ser ... Jeg ble sur i ses 5 episode 3 :p Dermed tok jeg pause i ett par år hahaha! Lever meg altfor mye inn ja :p

Haha :p enig!

Blir ordentlig lei meg av forskjellige ting som skjer. Blir ordentlig furten etterpå :p gubben er enda verre..

Ja :( vann er ikke noe å spøke med når det først er mye av det. Håper det slutter å regne de nærmeste dagene, så ikke flere mister hjemmene sine !
Ja, får håpe det! Dei sa på radioen at vannstanden var på veg ned igjen no då, så håper det stemmer:-)

Back
Topp