Skravletråd :)

Var innom å såg på innleggene no. Du har 185,89(!!!) innlegg i gjennomsnitt pr dag, mens eg har usslige 65,75 innlegg gjennomsnittlig pr dag.

Du e RÅ!!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Haha...takk for det:p
Skulle ikke tro jeg gjorde annet enn å henge her...:oops:

Heihei ladies;)

Hva skjer i dag?
Fyttiflate for et vær vi har i Bergen!! Blåser og regner noe hinsides mye!!!

Heihei ladies;)

Hva skjer i dag?
Fyttiflate for et vær vi har i Bergen!! Blåser og regner noe hinsides mye!!!
Ikkje så fint litt lenger oppi her heller skal eg seie deg. Har knapt vore opplett siste veka:s

Heeei :)
Jeg la meg før 10 i går kveld :eek: hehe
Venter på at dpo dagene mine skal gå, og at TR ikke dukker opp :D hehe

Hva med deg?

Åh, var du så trøtt da eller?:)
Deilig å legge seg tidlig av og til også da.
Jeg er merkbart trøttere enn jeg pleier selv om dagene. Burdagsfeiring, masse besøker og reising har visst tatt på:P haha

Krysser fingrene for at tr ikke dukker opp:D

Ikkje så fint litt lenger oppi her heller skal eg seie deg. Har knapt vore opplett siste veka:s

Det er så kjipt altså!! Regn har jeg ingenting i mot, og ikke litt vind heller altså...Men nå er det jo bare totalt ufyselig ute. Vi ville blåst over ende:P Men heldigvis er det svømming og besøk senere. Så da skjer det noe uansett:D
Han kjeder seg nemlig fort om vi kun er inne. Uansett hvor mye ablegøyer jeg gjør og til tross for haugevis med nye leker og dilldall han fikk til 1årsdagen:P

Det er så kjipt altså!! Regn har jeg ingenting i mot, og ikke litt vind heller altså...Men nå er det jo bare totalt ufyselig ute. Vi ville blåst over ende:P Men heldigvis er det svømming og besøk senere. Så da skjer det noe uansett:D
Han kjeder seg nemlig fort om vi kun er inne. Uansett hvor mye ablegøyer jeg gjør og til tross for haugevis med nye leker og dilldall han fikk til 1årsdagen:P
Hehe det er noko med det. Ikkje alltid så kjekt å vere inne. Merke det sjølv på mi. Ho juble kvar gong me leitar fram dress og støvlar:-)

Back
Topp