Spennande å sjå om det blir topp30 i november også dåJa hadde vært kjedelig om det aldri startet på nytt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennande å sjå om det blir topp30 i november også dåJa hadde vært kjedelig om det aldri startet på nytt![]()
God morgon ja. Idag e det piss vær ute. Hatar regen. Eg vill ha snø nåGod morgen alle sammen
Håper alle får en fin dag
Kommer aldrig handla dær mer.Hadde tatt med meg pakka ned og bedt om å få dei resterande tre stk!
Ja blir detSpennande å sjå om det blir topp30 i november også då![]()
Ja, kanskje detJa blir deti desember må de vel ha noen ekstra premier å dele ut og
![]()
Ja, da var det mange med munndiareEller bare det ja, var jo så flink i starten av mnd.
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha...takk for detVar innom å såg på innleggene no. Du har 185,89(!!!) innlegg i gjennomsnitt pr dag, mens eg har usslige 65,75 innlegg gjennomsnittlig pr dag.
Du e RÅ!!!![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
HahaKanskje det er det R etter Ronja står for?Rå?
![]()
Ser jo jeg aldri kommer opp på nivå med de som ligger på toppenhar andre ting å gjøre på
![]()
Kanskje det er det R etter Ronja står for?Rå?
![]()
DET er imponerende!!
Om folk skravler mindre vil det jo også bli mindre å svare på![]()
Haha...takk for det
Skulle ikke tro jeg gjorde annet enn å henge her...![]()
Og litt for Rå?Haha
R for Røverdatter![]()
Litteraturhistorie! Tusen takkGår nok bra, har bare så mye annet jeg heller vil
![]()
Ikkje så fint litt lenger oppi her heller skal eg seie deg. Har knapt vore opplett siste veka:sHeihei ladies![]()
Hva skjer i dag?
Fyttiflate for et vær vi har i Bergen!! Blåser og regner noe hinsides mye!!!
Heeei
Jeg la meg før 10 i går kveldhehe
Venter på at dpo dagene mine skal gå, og at TR ikke dukker opphehe
Hva med deg?
Ikkje så fint litt lenger oppi her heller skal eg seie deg. Har knapt vore opplett siste veka:s
Hehe det er noko med det. Ikkje alltid så kjekt å vere inne. Merke det sjølv på mi. Ho juble kvar gong me leitar fram dress og støvlarDet er så kjipt altså!! Regn har jeg ingenting i mot, og ikke litt vind heller altså...Men nå er det jo bare totalt ufyselig ute. Vi ville blåst over endeMen heldigvis er det svømming og besøk senere. Så da skjer det noe uansett
![]()
Han kjeder seg nemlig fort om vi kun er inne. Uansett hvor mye ablegøyer jeg gjør og til tross for haugevis med nye leker og dilldall han fikk til 1årsdagen![]()