Haha...tør ikke prøve meg på den engangBedre sol enn jeg noen gang ville fått til
Skulle gjerne sett grevlingen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha...tør ikke prøve meg på den engangBedre sol enn jeg noen gang ville fått til
Skulle gjerne sett grevlingen![]()
Ååh...så søt du erFor en søt sollike søt som deg!
Er det en spesiell grevling eller bare en vanlig grevling liksom?Haha...tør ikke prøve meg på den engang![]()
Er det en spesiell grevling eller bare en vanlig grevling liksom?Nysgjerrig jeg ja
![]()
Kva skjer på ein måndagskveld hos folk? Syns det var så stille over alt no... Men er vel kanskje berre stille før stormen?![]()
Er en liten bitende men søt grevlingEr det en spesiell grevling eller bare en vanlig grevling liksom?Nysgjerrig jeg ja
![]()
Her skjer det lite....midt i legging av barnKva skjer på ein måndagskveld hos folk? Syns det var så stille over alt no... Men er vel kanskje berre stille før stormen?![]()
Så ikke dere ville ha bitende før litt for sent.Sorry!
Å, kjedeligAlle var på møterhadde ingen å snakke med eller underholde
Sent from my iPhone using BV Forum
TakkDet gjør ikke noe. Den bitende bor hjemme hos RonjaRhihi
Den der var jo kjeeempesøt![]()
Det første huleboermannen sa da han så tegningen din var: det var jo en søt sol! Og jeg er sååå enig! Jeg har god tro på at du klarer en grevling. Tar du utfordringen?
Det første huleboermannen sa da han så tegningen din var: det var jo en søt sol! Og jeg er sååå enig! Jeg har god tro på at du klarer en grevling. Tar du utfordringen?
Har nettopp kommet hjem fra Halloweenkostyme shoppingKva skjer på ein måndagskveld hos folk? Syns det var så stille over alt no... Men er vel kanskje berre stille før stormen?![]()
Såå søt grevlingSå ikke dere ville ha bitende før litt for sent.Sorry!
Fins det fleire "The other woman"? Har sett ein i alle fallSer den riktige "the other woman" hahadu da?
Har vært stille i mange dager her nå syns jeg...![]()
Tusen takkSåå søt grevling![]()
Deilig med litt sofatjenesteHer skjer det lite....midt i legging av barn
Blir sofa resten av kvelden!