Så kjekt! Kva slags kostyme blei det?Har nettopp kommet hjem fra Halloweenkostyme shoppingså nå har jeg nettopp spist grøt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt! Kva slags kostyme blei det?Har nettopp kommet hjem fra Halloweenkostyme shoppingså nå har jeg nettopp spist grøt
![]()
Fins det fleire "The other woman"? Har sett ein i alle fall
Eg ser på Jakten på kjærligheten eg![]()
Hun valgte en eller annen djevel vampyr eller noe .Så kjekt! Kva slags kostyme blei det?
Hehe, blir sikkert bra detHun valgte en eller annen djevel vampyr eller noe .![]()
Var den bra då?Tydeligvis
Den jeg så her om dagen var visst fra 2009![]()
Var den bra då?
Kva skjer på ein måndagskveld hos folk? Syns det var så stille over alt no... Men er vel kanskje berre stille før stormen?![]()
Guri, du er flinkSå ikke dere ville ha bitende før litt for sent.Sorry!
Haha...så koselig sagtDet første huleboermannen sa da han så tegningen din var: det var jo en søt sol! Og jeg er sååå enig! Jeg har god tro på at du klarer en grevling. Tar du utfordringen?
Haha...tullemusHelt enig med deg
Heier på RonjaR![]()
Veldig nødvendig innimellomDeilig med litt sofatjeneste![]()
Haha...så koselig sagt
Tror nok Spyro har lagt lista når det gjelder grevling, så da lar jeg være![]()
Haha...tullemus![]()
Trur nok framleis du er tryggShitt. Eg sklir lengre og lengre ned på listano må eg skravle meg litt opp igjen snart. Har vært alt for slapp i det siste.
Sent from my iPhone using BV Forum
Trur nok framleis du er trygg![]()
Hehe sant. Nervepirrande nok med dei få som er igjen!Håpe da. e heldigvis ikkje mangen dagene igjen no![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg holder egentlig på med eksamen, så hvorfor ikke heller gå inn i skravlemodus![]()
Trøtt her og. Har seriøst lyst til å legge meg nå!!!![]()