Skravletråd :)

ja :p hvertfall når vinduene vibrerer :D
Hehe :P Jeg kunne påstått at jeg er heldig som har hundene her, men den ene har gjemt seg under stuebordet og den andre ligger ved siden av meg og klynker urolig :/

Hehe :p Jeg kunne påstått at jeg er heldig som har hundene her, men den ene har gjemt seg under stuebordet og den andre ligger ved siden av meg og klynker urolig :/
hahaha så altså ikke mye trøst der :P

Blir som han i familien som kjøpte seg vakt hund til kona så hun skulle føle seg tryggere mens han var på plattformen..

Den hunden gjemte seg hver gang han hørte en stemme som ikke var matmor eller matfar :P

hahaha så altså ikke mye trøst der :p

Blir som han i familien som kjøpte seg vakt hund til kona så hun skulle føle seg tryggere mens han var på plattformen..

Den hunden gjemte seg hver gang han hørte en stemme som ikke var matmor eller matfar :p
Hehe :P Ja, det er litt sånn. Føler meg ikke mye trygg om noen skulle bryte seg inn for å si det slik...

Hehe :p Ja, det er litt sånn. Føler meg ikke mye trygg om noen skulle bryte seg inn for å si det slik...
ser den.. :P

vet også om den som hadde en elghund som skulle brukes til jakt..
problemet var bare det at hunden var redd for regn.. så hver gang det begynte å regne løp den å gjemte seg,

ser den.. :p

vet også om den som hadde en elghund som skulle brukes til jakt..
problemet var bare det at hunden var redd for regn.. så hver gang det begynte å regne løp den å gjemte seg,
Hahaha :P Stakkars :P

hahaha hunden hans var bare sær :p
Mine er noen ordentlige rampetroll, men så er de så kosete og gode også så de slipper jo unna med det meste :P Herregud, hører på meg selv hvordan mor jeg blir. Tror jeg må begynne å "stramme tøylene" :P

Mine er noen ordentlige rampetroll, men så er de så kosete og gode også så de slipper jo unna med det meste :p Herregud, hører på meg selv hvordan mor jeg blir. Tror jeg må begynne å "stramme tøylene" :p
hehehe du må nok det ellers kommer du ikke til å bli "sjefen" hjemme :P

Trur taket mitt blåser av snart :p

Kordan e det hos dere andre?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp