Hehejahvertfall når vinduene vibrerer
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehejahvertfall når vinduene vibrerer
![]()
hahaha så altså ikke mye trøst derHeheJeg kunne påstått at jeg er heldig som har hundene her, men den ene har gjemt seg under stuebordet og den andre ligger ved siden av meg og klynker urolig :/
Hehehahaha så altså ikke mye trøst der
Blir som han i familien som kjøpte seg vakt hund til kona så hun skulle føle seg tryggere mens han var på plattformen..
Den hunden gjemte seg hver gang han hørte en stemme som ikke var matmor eller matfar![]()
ser den..HeheJa, det er litt sånn. Føler meg ikke mye trygg om noen skulle bryte seg inn for å si det slik...
Hahahaser den..
vet også om den som hadde en elghund som skulle brukes til jakt..
problemet var bare det at hunden var redd for regn.. så hver gang det begynte å regne løp den å gjemte seg,
jepp... Er ikke lett det derHahahaStakkars
![]()
Tibetansk spaniel begge tojepp... Er ikke lett det der
hva slags hunder har du?
ÅÅÅ de er så søte!!!Tibetansk spaniel begge to![]()
De er fantastisk søte, og fantastisk rampeteÅÅÅ de er så søte!!!
En venn av meg hadde en sånn! de er jo bare herlige!
hahaha hunden hans var bare særDe er fantastisk søte, og fantastisk rampete![]()
Mine er noen ordentlige rampetroll, men så er de så kosete og gode også så de slipper jo unna med det mestehahaha hunden hans var bare sær![]()
hehehe du må nok det ellers kommer du ikke til å bli "sjefen" hjemmeMine er noen ordentlige rampetroll, men så er de så kosete og gode også så de slipper jo unna med det mesteHerregud, hører på meg selv hvordan mor jeg blir. Tror jeg må begynne å "stramme tøylene"
![]()
Må begynne å øve på hundenehehehe du må nok det ellers kommer du ikke til å bli "sjefen" hjemme![]()
ja ikke santMå begynne å øve på hundene![]()
Tror han blir ganske forvirret av meg stadig vekkja ikke santstakkars mannen din kommer til å bli forvirra
![]()
samme her.. Men han min bare rister på hodet og ler av meg..Tror han blir ganske forvirret av meg stadig vekk![]()
Hahasamme her.. Men han min bare rister på hodet og ler av meg..
jepp.. rare dyr...HahaTypisk mannfolk