Jippi! Du må ha på kostyme, ellers får du ikke sjokolade!Greit!!!
jeg er på vei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi! Du må ha på kostyme, ellers får du ikke sjokolade!Greit!!!
jeg er på vei![]()
absoluttOverkommelig det da!
hehehe ok da tar det litt lenger tid siden jeg må få på meg alt!Jippi! Du må ha på kostyme, ellers får du ikke sjokolade!
Det går fint. Jeg finner vel på noe artig rundt midnatt vet duhehehe ok da tar det litt lenger tid siden jeg må få på meg alt!![]()
absolutt! gleder meg til å se hva du driver med rundt midnattDet går fint. Jeg finner vel på noe artig rundt midnatt vet du![]()
Hahaabsolutt! gleder meg til å se hva du driver med rundt midnatthahahaha
skal komme å dra deg løs jeg! hahahahaHahaHar ikke pønsket ut noe enda, men plutselig så sitter jeg vel fast på loftet igjen
![]()
Det er bra. Mannen sukket jo bare og gikk å la seg igjen sistskal komme å dra deg løs jeg! hahahaha
ja makan til mannfolk!Det er bra. Mannen sukket jo bare og gikk å la seg igjen sist![]()
Nei, det er dårlige greier altsåja makan til mannfolk!
Ikke sa han i fra at han fant det du lette etter hellerhahahahaha
ja tenke seg tilNei, det er dårlige greier altså![]()
Hahahahahahaja tenke seg tilå han skal du la reprodusere seg. hahahhahahaha
![]()
thnåååå.. så shønn han er da!!!Hahahahahaha![]()
Han har jo noen søte innfall også da. I dag hadde han tent levende lys over hele stua til middagen
![]()
HihiSelvfølgelig. Ovenfra da![]()
Innimellomthnåååå.. så shønn han er da!!!han glimter til innimellom
![]()
heheheh!Innimellom![]()
heheheh!Som sagt... skulle gjerne hvert flue på veggen hos deg en dag.
![]()
samme her...venter nesten på at ett tre skal komme inn i stua...Nå blåser det så sinnsykt her at jeg nesten er redd vinduene skal knuse
Og regner noe helt ekstremt i tillegg :S
En bitteliten smule koslig samtidig som det er dritskummeltsamme her...venter nesten på at ett tre skal komme inn i stua...
jaEn bitteliten smule koslig samtidig som det er dritskummelt![]()