Den fikk meg til å le også faktiskDenne fikk meg til å le. Så da stemmer jeg denneHahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den fikk meg til å le også faktiskDenne fikk meg til å le. Så da stemmer jeg denneHahah
Her er en variant av krokkofant... Kan du tegne elledille?
Hihihi, så flink du erSelvfølgelig. Ovenfra da![]()
hahahahahahahahaha ler så jeg ruller ut av sofaen her!Selvfølgelig. Ovenfra da![]()
Hihihi, så flink du er![]()
hahahahahahahahaha ler så jeg ruller ut av sofaen her!
ja er du GAL!Må jo ha det litt gøy på søndags kvelden og???![]()
Var det gøy?ja er du GAL!
Har savnet dere i helgen! har jo nesten ikke hvert her.. Hvert så mye å gjøre.. hvert på halloweenfest i helgen![]()
Aner ikke hvordan det er jegGøy å være rar![]()
Ja veldig. Men det var vanskelig å lure seg unna at jeg ikke drakk.. særlig siden det var ett par der som er i familie med meg og de maser ofte om at jeg og gubben må komme i gang med nr 2..Var det gøy?
Ja, denne var virkelig bra! Jeg kan jo ikke tegne noen ting. Begge mine er det huleboermannen som har tegnetHahaha, den var jo kjempesøt![]()
Rare? Vi? Skjønner ikke hva du menerDere er så rare![]()
ja er du GAL!
Har savnet dere i helgen! har jo nesten ikke hvert her.. Hvert så mye å gjøre.. hvert på halloweenfest i helgen![]()
Ja, denne var virkelig bra! Jeg kan jo ikke tegne noen ting. Begge mine er det huleboermannen som har tegnet![]()
![]()
Var det juks? Hahaha, den ble hvertfall tegnet. Jeg googlet ikke, liksomJukser du og??? Haha
Jeg måtte pent tegne selv jeg![]()
dattern til rødhette og ulvenViktig å være litt galhaha
Hva kledde du deg som da?
Hvordan ser hun ut?dattern til rødhette og ulven![]()