Jeg har såååå halsbrann nå! Hjelper sikkert ikke at jeg lassa på med jalapeñjos når vi spiste taco isted...Det er så utrolig deilig å tenke på at om under 40 dager er halsbrannen mest sannsynlig vekke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har såååå halsbrann nå! Hjelper sikkert ikke at jeg lassa på med jalapeñjos når vi spiste taco isted...Det er så utrolig deilig å tenke på at om under 40 dager er halsbrannen mest sannsynlig vekke![]()
Åååå fy flate! Hvor syk kan man bli?
Dårlig her også.... Har endelig fått flytta nå da, så kanskje det blir litt skravling nå på sluttenHar vært dårlig på skravling på meg ser eg![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Tja, veldig syk...Åååå fy flate! Hvor syk kan man bli?![]()
Den gikk fra 2000-2007.Når startet den? Tror jeg er litt eldre enn deg?![]()
Hva er det ?Jeg lager loombands, poden kommer til å bli veldig fornøyd i morgen![]()
Husker jeg så på den i begynnelsen jeg ogsåDen gikk fra 2000-2007.
Den gikk fra 2000-2007.
Hva er det ?![]()
Har bestilt fra e-bay. Sist jeg hørte var de på posten i Oslo. Vedkommende hadde ikke skrevet pris eller innhold. Håper jeg får de snart.Jeg lager loombands, poden kommer til å bli veldig fornøyd i morgen![]()
Aha, de har jeg jo sett
Jeg har også bestilt derfra, men kjøpte noen på obs i går også.Har bestilt fra e-bay. Sist jeg hørte var de på posten i Oslo. Vedkommende hadde ikke skrevet pris eller innhold. Håper jeg får de snart.
Her er en variant av krokkofant... Kan du tegne elledille?Kan du tegne en til meg???
Grevlingen kan hun få beholde![]()
Lekker krokofantGlemte å legge til bildet og får ikke redigert det inn via appen...Vis vedlegget 84900
Neida du trenger ikke detJeg raser nedover på lista
Tror jeg må skravle litt de siste dagene også![]()
Denne fikk meg til å le. Så da stemmer jeg denneTakk! Hvilken er best?Vis vedlegget 84901