ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Har i grunnen aldri skjønt meg på det programmet , og hvorfor folk ser på detVar det ikke flere her inne som så på Honey boo boo?
Det skal ikke bli sendt lenger..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har i grunnen aldri skjønt meg på det programmet , og hvorfor folk ser på detVar det ikke flere her inne som så på Honey boo boo?
Det skal ikke bli sendt lenger..
Ikke bra i det hele tattHahaha, utrolig bra!!![]()
Innom for å ønske alle en strålende søndag![]()
Hva dere holder på med da? Nettopp kommet hjem jeg![]()
Grevling i taket, grevling grevelang, vi har en grevling i taket, grevelang....Ikke bra i det hele tatt
Lille grevlingen min..
Ha en fantastisk søndag du ogsåInnom for å ønske alle en strålende søndag![]()
Ha en strålende søndag du ogsåInnom for å ønske alle en strålende søndag![]()
Har nettopp satt noen rundstykker og pizzasnurrer på hevingHva dere holder på med da? Nettopp kommet hjem jeg![]()
Snekkeren er her for å bytte tre vinduer. Tror ikke vi får byttet alle i dag likevel. Dette hadde han aldri sett før... Da huset ble bygd har de lagd spor i bæringen og limt karmen fast. Får jo nesten ikke fra hverandre greiene og må gjøre masse greier for å få inn det nye fordi det ikke er plass i de andre sporene.Hva dere holder på med da? Nettopp kommet hjem jeg![]()
Jeg spiste rundstykker i sta. Har ikke spist lyst brød siden du var her sist. Var digg med varme rundstykker.Spiser rundstykker, ser på tv og leser på bv![]()
Du skal i dag da?
Jeg spiste rundstykker i sta. Har ikke spist lyst brød siden du var her sist. Var digg med varme rundstykker.
Snekkeren er her for å bytte tre vinduer. Tror ikke vi får byttet alle i dag likevel. Dette hadde han aldri sett før... Da huset ble bygd har de lagd spor i bæringen og limt karmen fast. Får jo nesten ikke fra hverandre greiene og må gjøre masse greier for å få inn det nye fordi det ikke er plass i de andre sporene.
Nei ikke jeg heller , å etter nye opplsyninger så håper jeg hun moren blir fratatt barna sine..Har i grunnen aldri skjønt meg på det programmet , og hvorfor folk ser på det![]()
Jeg har pakket inn julegaver + ryddet husHva dere holder på med da? Nettopp kommet hjem jeg![]()
Ja jeg fikk faktisk med meg detNei ikke jeg heller , å etter nye opplsyninger så håper jeg hun moren blir fratatt barna sine..
Ja jeg fikk faktisk med meg dethelt sykt om det stemmer !
Siden de har valgt å ta vekk programmet ++ så vil jeg tro det stemmer.Ja jeg fikk faktisk med meg dethelt sykt om det stemmer !