Skravletråd :)

Det er jo nesten hver 10. Minutt! Trur jeg blir gal :p men det er ikke noe annet på tvn heller da!
Derfor jeg sjelden ser film der:p om det ikke er noe veldig bra da;)

Haha, så må hun lære storesøster å sove om natten :p
Storesøster er jo en drøm om natten de gangene hun ikke får tenner og hun ikke er syk. Det er bare så typisk at hun først får brennkopper og dagen etter får hun hånd, fot og munnsyke og etter en uke med dette startet tennene. Tann 13 er ute, 14,15 og 16 er på vei. De fire siste kan hun få neste sommer når hun blir to år;)

Kanskje vi må prøve lekeland en dag her også. I dag var det så fint vær så da ble det tur i skogen:)
Her regner det apekatter og blåser vegg i mellom. Så bare innevær her. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dør litt? Hørtes no drastisk ut :p man må ikke glemme av lørdagsgodteriet nei :p
Satt meg ned for første gang Kl 19.30 i kveld. Vi dro til Sverige Kl 9 i dag tidlig og alt har gått i ett. Skal sies at da jeg endelig fikk satt meg måtte jeg reise meg mange ganger til fordi middagen skulle lages. Bekkenløsningen blir ikke bedre av en så aktiv dag. Kynnerne er så sterke at det kjennes nesten ut som skikkelige rier... Kineregget mitt er så stort at jeg bare orket halve:p

Satt meg ned for første gang Kl 19.30 i kveld. Vi dro til Sverige Kl 9 i dag tidlig og alt har gått i ett. Skal sies at da jeg endelig fikk satt meg måtte jeg reise meg mange ganger til fordi middagen skulle lages. Bekkenløsningen blir ikke bedre av en så aktiv dag. Kynnerne er så sterke at det kjennes nesten ut som skikkelige rier... Kineregget mitt er så stort at jeg bare orket halve:p

Slik å forstå ja :p må ta det litt med ro nå da :) finne sofaen eller sengen :) kost deg i Sverige da?

E noen våken her i kveld? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp