Slapper av i sofaen
Tenkte jeg skulle vaske litt, men tror jeg drøyer til i morgen
Enn du?
Gjør du rett i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slapper av i sofaen
Tenkte jeg skulle vaske litt, men tror jeg drøyer til i morgen
Enn du?
Ja, de er jo helt ekstrem på reklame daGjør du rett ijeg ligger i sengen å ser en film på tv3! Men fy, så mye reklame da!
Ja, de er jo helt ekstrem på reklame da![]()
Derfor jeg sjelden ser film derDet er jo nesten hver 10. Minutt! Trur jeg blir galmen det er ikke noe annet på tvn heller da!
Storesøster er jo en drøm om natten de gangene hun ikke får tenner og hun ikke er syk. Det er bare så typisk at hun først får brennkopper og dagen etter får hun hånd, fot og munnsyke og etter en uke med dette startet tennene. Tann 13 er ute, 14,15 og 16 er på vei. De fire siste kan hun få neste sommer når hun blir to årHaha, så må hun lære storesøster å sove om natten![]()
Uten tvil!Bedre sent enn aldri![]()
Jeg dør litt... Skal snart legge meg snart. Skal bare smake litt på lørdagsgodtet mitt.Hva gjør dere i kveld da?
Jeg dør litt... Skal snart legge meg snart. Skal bare smake litt på lørdagsgodtet mitt.
Her regner det apekatter og blåser vegg i mellom. Så bare innevær her.Kanskje vi må prøve lekeland en dag her også. I dag var det så fint vær så da ble det tur i skogen![]()
Satt meg ned for første gang Kl 19.30 i kveld. Vi dro til Sverige Kl 9 i dag tidlig og alt har gått i ett. Skal sies at da jeg endelig fikk satt meg måtte jeg reise meg mange ganger til fordi middagen skulle lages. Bekkenløsningen blir ikke bedre av en så aktiv dag. Kynnerne er så sterke at det kjennes nesten ut som skikkelige rier... Kineregget mitt er så stort at jeg bare orket halveDør litt? Hørtes no drastisk utman må ikke glemme av lørdagsgodteriet nei
![]()
Jeg la meg akkurat under dynen! HerligDa er vi to som vil sove
Samme her.. Og nå med stor mage , så blir jeg jo altfor mett med en gangKanskje jeg må ønske meg det av sambo i morgenååå... Jeg synes ikke det er godt å bli så mett
men blir det noen ganger.. Da angrer jeg på den siste biten
![]()
Satt meg ned for første gang Kl 19.30 i kveld. Vi dro til Sverige Kl 9 i dag tidlig og alt har gått i ett. Skal sies at da jeg endelig fikk satt meg måtte jeg reise meg mange ganger til fordi middagen skulle lages. Bekkenløsningen blir ikke bedre av en så aktiv dag. Kynnerne er så sterke at det kjennes nesten ut som skikkelige rier... Kineregget mitt er så stort at jeg bare orket halve![]()
Jeg vil også!! Sliter bare med å reise meg nå.Jeg la meg akkurat under dynen! Herlig![]()
Vi har får gjort veldig mye, kjøpt søskenvogn og litt julegaver og masse mat og sånn...Slik å forstå jamå ta det litt med ro nå da
finne sofaen eller sengen
kost deg i Sverige da?
ikke så lenge som jeg hadde fryktet hvertfallSå bra, det er jo ikke så lenge til![]()
E noen våken her i kveld?
Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har får gjort veldig mye, kjøpt søskenvogn og litt julegaver og masse mat og sånn...
Våken her![]()