Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du er. Har du blitt frisk som en fisk igjen?God dag
Jeg har trent ,deilig å være ferdig før jobb![]()
fått gjort masse i dag du da! Håper du blir kalt inn tidligere. 6 mnd er lenge til.Vært hos legen og fått sykemelding for 50% i neste omgang. Blir spennende å se da hvordan det går.
Minsta feila ingenting som han sa så fint. Ba han se på hun og jeg gjorde alt riktig med Bisolvon hostesaft og saltvannsdråper. Så noe nytt ble det ikke der.
Også..... Sendte han inn henvisning til slankeoperasjon for meg.Så om 6 mnd skal jeg til konsultasjon for det, mest sannsynligvis
Håper det går litt før også jeg da
![]()
Kunne valgt 3 mnd. Men da måtte jeg reist så langt. Vil ha det lokale sykehuset jegfått gjort masse i dag du da! Håper du blir kalt inn tidligere. 6 mnd er lenge til.
Det skjønner jeg godt. Man kan jo fortsatt håpe på fortgang.Kunne valgt 3 mnd. Men da måtte jeg reist så langt. Vil ha det lokale sykehuset jeg![]()
Ja, uansett. Hvertfall henvisninga sendtDet skjønner jeg godt. Man kan jo fortsatt håpe på fortgang.
Goooood daghar du det fint?
Vært hos legen og fått sykemelding for 50% i neste omgang. Blir spennende å se da hvordan det går.
Minsta feila ingenting som han sa så fint. Ba han se på hun og jeg gjorde alt riktig med Bisolvon hostesaft og saltvannsdråper. Så noe nytt ble det ikke der.
Også..... Sendte han inn henvisning til slankeoperasjon for meg.Så om 6 mnd skal jeg til konsultasjon for det, mest sannsynligvis
Håper det går litt før også jeg da
![]()
Både jeg og lillemor har vært forkjøla. Er på bedringens vei nåHva slags sykdom? På bedringens vei?
Ja, vi begynner å bli veldig lei nåKjedelig med all sykdommen som er rundt nå![]()
Så bra daBåde jeg og lillemor har vært forkjøla. Er på bedringens vei nå![]()
Her har det gått i ett i hele dagHer var det stille i dag![]()
Her har det gått i ett i hele dag
Akkurat satt meg i sofaen nå![]()
Her har det gått i ett i hele dag
Akkurat satt meg i sofaen nå![]()
Ja, det var veldig deiligSkjønnerdeilig å sette seg ned da!
Ja, det var veldig deilig
Har du hatt en fin dag?
Det hørtes deilig ut. Har hatt en fin dag jeg også. Nå gleder jeg meg til helg og det er ikke lenge igjenJa, sov lenge og holdt sofaenslapp dag! Enn du? I din travle dag?