Skravletråd :)

Takk for bedringene :D Legetimen er bestilt hvertfall for meg nå da, tar bare hu med i samme slengen så :P

Hu er i super form da, spiser godt og leker godt. Går på do som vanlig.
Men kosedag er jo bare fint det da :) Mtp hu våkna i går i 2230 tiden og la seg ikke igjen før 0000 tiden så :) Vi måtte jo se ferdig Mikke Mus. Så humøret i morges var ikke særlig blidfis da :P Satser på hu sover godt i natt da og at den verste hosten er borte :)
Går rundt å sier hu spyr hu nå så.... :P Hu fikk hostekule og dermed kom det litt slim opp. Syk er hu hvertfall ikke :P

Takk for bedringene :D Legetimen er bestilt hvertfall for meg nå da, tar bare hu med i samme slengen så :P

Hu er i super form da, spiser godt og leker godt. Går på do som vanlig.
Men kosedag er jo bare fint det da :) Mtp hu våkna i går i 2230 tiden og la seg ikke igjen før 0000 tiden så :) Vi måtte jo se ferdig Mikke Mus. Så humøret i morges var ikke særlig blidfis da :P Satser på hu sover godt i natt da og at den verste hosten er borte :)
Går rundt å sier hu spyr hu nå så.... :P Hu fikk hostekule og dermed kom det litt slim opp. Syk er hu hvertfall ikke :P
Hehe, hvor gammel er hun?

Så deilig da! Jeg sliter ut sofaen nå. Har satt på en vask, men burde gjort så mye mer fordi jeg ikke har gjort noe hele uka, men føler jeg ikke har ork til det...
Slapp av i sofaen du:D
Jeg stikker på shopping og til negldamen min:p

4.januar, men til tirsdag får jeg mest sannsynlig en dato for KS. Jordmor mener det bør bli 19. Desember...

Såpass, ja. Noen spesiell grunn til at du skal ha KS?

Nå ble jeg sendt rett fra JM til Fredrikstad. Blæææ!! SF-målet har stått på stedet hvil i over 1 måned.

Såpass, ja. Noen spesiell grunn til at du skal ha KS?

Nå ble jeg sendt rett fra JM til Fredrikstad. Blæææ!! SF-målet har stått på stedet hvil i over 1 måned.
Ble sendt inn ørten ganger forrige gang jeg også. Kanskje hun bare har målt litt feil...
Jeg har fortsatt plager etter forrige fødsel.

Back
Topp