Nei, fri i hele dagJobber du i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, fri i hele dagJobber du i dag?
Så gøyGrått og trist her og.. Skal også ut på shoppingfør jeg skal til fotograf
![]()
Ja gravid bilderSå gøygravidbilder??
Ååå Så koselig!Ja gravid bilder![]()
Godt å høre det da! Termin om 5 uker? Hvilken dato?Synes de generelt er sure og gretne på SØF. Men her har far fått relativt god oppvartning.![]()
Så deilig da! Jeg sliter ut sofaen nå. Har satt på en vask, men burde gjort så mye mer fordi jeg ikke har gjort noe hele uka, men føler jeg ikke har ork til det...Nei, fri i hele dag![]()
Hehe, hvor gammel er hun?Takk for bedringeneLegetimen er bestilt hvertfall for meg nå da, tar bare hu med i samme slengen så
Hu er i super form da, spiser godt og leker godt. Går på do som vanlig.
Men kosedag er jo bare fint det daMtp hu våkna i går i 2230 tiden og la seg ikke igjen før 0000 tiden så
Vi måtte jo se ferdig Mikke Mus. Så humøret i morges var ikke særlig blidfis da
Satser på hu sover godt i natt da og at den verste hosten er borte
Går rundt å sier hu spyr hu nå så....Hu fikk hostekule og dermed kom det litt slim opp. Syk er hu hvertfall ikke
![]()
Så koselig! Håper det blir mange bra. Ser du for deg hvordan du vil at noen av dem skal se ut?Ja gravid bilder![]()
Hu blir 4 år neste mndHehe, hvor gammel er hun?
Ja, det er ikke noe å mase med da.Hu blir 4 år neste mndJeg har sykemelding for øyeblikket på meg, så da er det like greit hu fikk en kosedag og slappavdag hjemme til å komme seg på
![]()
Godt å høre det da! Termin om 5 uker? Hvilken dato?
Slapp av i sofaen duSå deilig da! Jeg sliter ut sofaen nå. Har satt på en vask, men burde gjort så mye mer fordi jeg ikke har gjort noe hele uka, men føler jeg ikke har ork til det...
4.januar, men til tirsdag får jeg mest sannsynlig en dato for KS. Jordmor mener det bør bli 19. Desember...28 nov.
Du da?
Hva skal du shoppe? Får jeg bilde av neglene før og etter?Slapp av i sofaen du
Jeg stikker på shopping og til negldamen min![]()
4.januar, men til tirsdag får jeg mest sannsynlig en dato for KS. Jordmor mener det bør bli 19. Desember...
Ble sendt inn ørten ganger forrige gang jeg også. Kanskje hun bare har målt litt feil...Såpass, ja. Noen spesiell grunn til at du skal ha KS?
Nå ble jeg sendt rett fra JM til Fredrikstad. Blæææ!! SF-målet har stått på stedet hvil i over 1 måned.
Goooood dagGod morgen eller god dag![]()