Haha, jepp! Tenker de skal få begynne på fotball så snart det lar seg gjøreHehe, kanskje litt unge da ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jepp! Tenker de skal få begynne på fotball så snart det lar seg gjøreHehe, kanskje litt unge da ja![]()
Trodde alle visste om det. Det er jo det store som har skjedd i fylket siden.... Vel... Noensinne!![]()
Bare sitte sammen og kose oss sofakosHva slags sofakos da, da?
Begge er gutter? Også vet du ikke hva du venter nå?Haha, jepp! Tenker de skal få begynne på fotball så snart det lar seg gjørefå ut energien andre steder enn hverandre
![]()
Æsj...kjipt at ikke formen er 100% ennå...
Ikke slit deg ut nå![]()
Vi har nettopp flyttet hit og er ikke så ofte lenger enn Moss, men når du sier det, så har jeg vel fått med meg litt bygging, men husket ikke hvor det var og hva det skulle bli![]()
Uff, høres komplisert ut. Glad vi slipper det :/
Begge er gutter? Også vet du ikke hva du venter nå?
Aha, det blir nok bra![]()
Har vært der med barna. Men jeg foretrekker å være syk i åpningstiden til legen minHar du vært på legevakta i moss noen gang og fått utført de tingene???![]()
Eller unngår du legevakta?![]()
Blir nærmere ihvertfall. Og mye lettere i forhold til e6 osv. Fortsatt langt for de som bor i indre da men...![]()
Haha, jepp! Tenker de skal få begynne på fotball så snart det lar seg gjørefå ut energien andre steder enn hverandre
![]()
Har vært der med barna. Men jeg foretrekker å være syk i åpningstiden til legen min![]()
Jeg skal føde på Ullevål, jeg.Moss er fint! Er sjelden ute av buen selv bortsett fra de rutinemessig kontrollene på sykehuset i Fredrikstad.
Flink pike!Å nei da! Eldste er jente og yngste er gutt. Men gutten er mest ivrig på å denge søsteren, og nå har hun begynt å ta igjen![]()
Kjedelig med all sykdommen som er rundt nåJeg er her jeg
Mye sykdom her i det siste, derfor mindre tid:/
Tid har jo ingenting å si9 timer siden du spurte, men jeg har nettopp kommet hjem fra babysvømming.
Vet ikke helt ennå . Vi bestemmer oss vel imorgen , eller tar det på sparket på lørdagHvor drar dere da, da?