Ja, det er ikke så dumt det om man har plager.Sikkert ikke så dumt om du ikke her helt i form til det selv
Da kan du låne rullestol oghihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er ikke så dumt det om man har plager.Sikkert ikke så dumt om du ikke her helt i form til det selv
Godt du har den klar da hvertfall![]()
Kan jo bli hyggelig det da![]()
Sikkert ikke så dumt om du ikke her helt i form til det selv
Ja, det er ikke så dumt det om man har plager.
jeg har aldri sittet i rullestol, takler det ikke. ble tvunget etter fødsel sist gang for jeg reiste meg opp og fulgte etter babyen som ble hastet inn på intensiven. Men skal godt gjøres å få meg til å sitte i rullestoll![]()
Klær haster ikke...Ja,jeg bestilte den slik at vi skulle ha den til termin, men de fikk den inn tidligere på butikken så da bare måtte jeg hente den
har bilstol og seng etter guttungen så det er ikke stress. er klær jeg ikke har![]()
Kjenner til det! Hehe!ikke når du har vondt og er hormonell. Da vil jeg gjerne skåne de andre for humøret mitt![]()
Deilig med litt avlastning vel???
Skjønner den når babyen din blir hastet av gårde da...
Men det gikk bra eller?
Haha, hvor fødte du?Jada, det gikk bra. Sykehuset bare liker å skremme vettet av nybakte mødre.![]()
Klær haster ikke...
Haha, hvor fødte du?
Ta på en body og sparkebukse som du har? Alt løser seg. Evt får du hentesett i gave av noen som kommer på besøkIkke? Skal jeg bare tulle h*n i et hånkle når vi skal hjem fra sykehuset? hehe
Fredrikstad?Sykehuset i Østfold. Men altså det var jo litt hast da. Han hadde svelget en del fostervann og hadde høy crp. Var litt tøff fødsel for stakkaren![]()
Ikke? Skal jeg bare tulle h*n i et hånkle når vi skal hjem fra sykehuset? hehe
Sykehuset i Østfold. Men altså det var jo litt hast da. Han hadde svelget en del fostervann og hadde høy crp. Var litt tøff fødsel for stakkaren![]()
Ta på en body og sparkebukse som du har? Alt løser seg. Evt får du hentesett i gave av noen som kommer på besøk![]()
Fredrikstad?
Ungen min druknet i str 50... Ikke noe poeng å ta med noe større enn det hvertfall..Det er i str 62.![]()
Ja, du har rett. Får sikkert masse i 56 av familien![]()
Blir fornærmet hvis jeg ikke gjør det!!Får sikkert noen gaver og???![]()