Hva spiste du til lunsj?Ja det var det..
Jeg sitter å slapper av hjemme.. tenkte jeg skulle lage litt lunsj snartt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva spiste du til lunsj?Ja det var det..
Jeg sitter å slapper av hjemme.. tenkte jeg skulle lage litt lunsj snartt![]()
Sola skinner alltid et sted bak skyeneHåper alle får en strålende dag
Her er det grått og trist, men det gjør meg ingenting![]()
Flott at du har hatt en fin dag. Vi har også vært på svømming i dag.For en deilig dag. Koselig på obb, monopolspilling med poden da vi kom hjem og nå litt avslapping på sofaen mes guttene mine er på bading.
Hva slags sykdom? På bedringens vei?Jeg er her jeg
Mye sykdom her i det siste, derfor mindre tid:/
God kveld. Vi har vært på svømming. Var nok fornuftig å droppe egentrening i dag. Kanskje du orker å dra på børsen og få noen aksjer?God kveld alle
Hvordan går det???
Har vært på trening med taekwondobarna igjen idag, men dropper egen trening
Nå er det sofasliting...
Har ikke gjort stort annet i dag jeg heller. Bare noen telefoner og sånn, men det er ikke fysisk anstrengende, kun nødvendig.Er så trøtt og sliten at jeg bare har liggi rett ut.. har tatt kjøkkenet.. thats it
Hva slags sofakos da, da?God kveld
Så sporty du er!
Her er det også sofakos før jeg legger eldste..![]()
Det blir det her også. Uten tvil.hehehe takk dublir nok bare sofaen i kveld
![]()
9 timer siden du spurte, men jeg har nettopp kommet hjem fra babysvømming.
godt det ikke bare er meg!Det blir det her også. Uten tvil.
God kveld. Vi har vært på svømming. Var nok fornuftig å droppe egentrening i dag. Kanskje du orker å dra på børsen og få noen aksjer?
Ja, hun har vært med på så mange ganger nå at hun faktisk far svømt rundt og ligger med hodet ned allerede.Har du lært den i magen å svømme allerede og?![]()
Man må lytte til kroppen når den sier i fra.godt det ikke bare er meg!![]()
Ja, hun har vært med på så mange ganger nå at hun faktisk far svømt rundt og ligger med hodet ned allerede.
Huff da! Du får be om litt massasje. Eller som jeg lurer huleboermannen til noen ganger: kan du smøre meg på ryggen? Litt hardt!? Ta litt ekstra krem nede ved korsryggen og smør det skikkelig inn!" Da hører dem ikke ordet massasje også får vi det som vi vilSer dessverre dårlig ut i dag. Blitt så stiv i korsryggen og, så jeg får spare til i morgen![]()
Til tirsdag, under en uke igjen.Blir født med svømmeføtter hun tror jeg
Når var det du skulle vite om du får datoen din da?![]()
Huff da! Du får be om litt massasje. Eller som jeg lurer huleboermannen til noen ganger: kan du smøre meg på ryggen? Litt hardt!? Ta litt ekstra krem nede ved korsryggen og smør det skikkelig inn!" Da hører dem ikke ordet massasje også får vi det som vi vil![]()
Jaja, så får han skjønne det... Han bør gjøre det uansett. Det er fortsatt lettere og overtale dem om man ikke bruker ordet massasjeHm...det må prøves...tror kanskje han kommer til å skjønne lunta da![]()
Ja, det gjør det nok. Til lørdag skal vi kjøpe vogn.Det går fort![]()