Skravletråd :)

For en deilig dag. Koselig på obb, monopolspilling med poden da vi kom hjem og nå litt avslapping på sofaen mes guttene mine er på bading.
Flott at du har hatt en fin dag. Vi har også vært på svømming i dag.

God kveld alle :)
Hvordan går det???
Har vært på trening med taekwondobarna igjen idag, men dropper egen trening :p

Nå er det sofasliting...
God kveld. Vi har vært på svømming. Var nok fornuftig å droppe egentrening i dag. Kanskje du orker å dra på børsen og få noen aksjer?

Er så trøtt og sliten at jeg bare har liggi rett ut.. har tatt kjøkkenet.. thats it
Har ikke gjort stort annet i dag jeg heller. Bare noen telefoner og sånn, men det er ikke fysisk anstrengende, kun nødvendig.

God kveld. Vi har vært på svømming. Var nok fornuftig å droppe egentrening i dag. Kanskje du orker å dra på børsen og få noen aksjer?

Ser dessverre dårlig ut i dag. Blitt så stiv i korsryggen og, så jeg får spare til i morgen:p

Ja, hun har vært med på så mange ganger nå at hun faktisk far svømt rundt og ligger med hodet ned allerede.

Blir født med svømmeføtter hun tror jeg :D
Når var det du skulle vite om du får datoen din da? :)

Ser dessverre dårlig ut i dag. Blitt så stiv i korsryggen og, så jeg får spare til i morgen:p
Huff da! Du får be om litt massasje. Eller som jeg lurer huleboermannen til noen ganger: kan du smøre meg på ryggen? Litt hardt!? Ta litt ekstra krem nede ved korsryggen og smør det skikkelig inn!" Da hører dem ikke ordet massasje også får vi det som vi vil;)

Huff da! Du får be om litt massasje. Eller som jeg lurer huleboermannen til noen ganger: kan du smøre meg på ryggen? Litt hardt!? Ta litt ekstra krem nede ved korsryggen og smør det skikkelig inn!" Da hører dem ikke ordet massasje også får vi det som vi vil;)

Hm...det må prøves...tror kanskje han kommer til å skjønne lunta da :p

Back
Topp