Hehe...håper du har fått ryddet fintI dag er jeg hjemme å slapper av.. hadde tenkt å bytte sand i akvariet i dag. Men klarte ikke vente å gjorde det i går
Men jeg må nok rydde litt her hjemme likevel![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...håper du har fått ryddet fintI dag er jeg hjemme å slapper av.. hadde tenkt å bytte sand i akvariet i dag. Men klarte ikke vente å gjorde det i går
Men jeg må nok rydde litt her hjemme likevel![]()
Er vel pent nødt til detMen sånn e livetmå vel tjene noen penger innimellom også
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
ble jaggu ikke mye rydding likevelHehe...håper du har fått ryddet fint![]()
Er så trøtt og sliten at jeg bare har liggi rett ut.. har tatt kjøkkenet.. thats itHvorfor ikke ?![]()
Nei, neible jaggu ikke mye rydding likevel![]()
God kveldGod kveld alle
Hvordan går det???
Har vært på trening med taekwondobarna igjen idag, men dropper egen trening
Nå er det sofasliting...
det har jegNei, neihåper du har fått slappet av litt da
![]()
Er så trøtt og sliten at jeg bare har liggi rett ut.. har tatt kjøkkenet.. thats it
Er så trøtt og sliten at jeg bare har liggi rett ut.. har tatt kjøkkenet.. thats it
God kveld
Så sporty du er!
Her er det også sofakos før jeg legger eldste..![]()
hehehe takk duEr jo litt det og da
Flink du!![]()
hehehe takk dublir nok bare sofaen i kveld
![]()
9 timer siden du spurte, men jeg har nettopp kommet hjem fra babysvømming.Hvor er alle skravlerene blitt utav?![]()
Hadde du det hyggelig? Jeg drakk kakao i staSitter her jeg og! Men skal straks gjøre meg klar til kaffetreff med noen venninner![]()
Hvor drar dere da, da?Ååh så koselig dajeg skal på lunchtreff med noen venninner på lørdag
![]()
Ja, super stille. Har ikke vært inne på denne tråden på 9 timer og det er bare skravlet 38 innlegg.God dag
Stille her i dag!