Hvor er alle skravlerene blitt utav?![]()
Sitter her jeg og! Men skal straks gjøre meg klar til kaffetreff med noen venninner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er alle skravlerene blitt utav?![]()
Hva er dine planer idag da?Jeg er her![]()
Ååh så koselig daSitter her jeg og! Men skal straks gjøre meg klar til kaffetreff med noen venninner![]()
Slike treff er såå gøy. Jeg pleier å møte opp 15-20 minutter før de andre så sitter jeg der med kaffe og bok før de andre kommer. (Ja, jeg er litt rar)Ååh så koselig dajeg skal på lunchtreff med noen venninner på lørdag
![]()
Så gøy. GratulererKjøpt hus!!!![]()
Ja det var det..God dag
Stille her i dag!
Nei, det er utrolig kjiptÅhhhneeeida e ikkje bra.
Sent from my iPhone using BV Forum
Her er jeg!!Hvor er alle skravlerene blitt utav?![]()
Samme her.. kjempe grått og trist.. å det regner...Håper alle får en strålende dag
Her er det grått og trist, men det gjør meg ingenting![]()
Jepp, er nok ingen vei tilbakeSamme her.. kjempe grått og trist.. å det regner...
typisk høst![]()
I dag er jeg hjemme å slapper av.. hadde tenkt å bytte sand i akvariet i dag. Men klarte ikke vente å gjorde det i gårJepp, er nok ingen vei tilbake
Hva gjør du idag, da?
Hva er dine planer idag da?![]()
Planen er bare å slappe av frem til jeg skal ut å shoppe litt til lillegutter på jobb i drittværetså skal jeg til en vennine. Så er det hjem til mannen min
også skal jeg pakke
![]()
Du da ?
Nei, det er utrolig kjipt![]()
kommer til å savne deg!er på jobb i drittværetså skal jeg til en vennine. Så er det hjem til mannen min
også skal jeg pakke
Du da ?
Gratulerer så mye med nytt husKjøpt hus!!!![]()
Jeg er her jegHvor er alle skravlerene blitt utav?![]()